Vinuri de aur: Ce impact au medaliile obtinute pentru vanzarile producatorilor romani
Lansat pe piata romaneasca in anul 1975, Lacrima lui Ovidiu are la baza o tehnologie de fabricatie traditionala, inspirata din maniera de fabricatie a vinurilor dulci de Porto, Malaga sau Xeres. Aflat in portofoliul Murfatlar, este cel mai premiat vin al producatorului dobrogean.
In anul 2003, marca de vin si-a schimbat eticheta, iar doi ani mai tarziu a fost lansat spot-ul de imagine Lacrima lui Ovidiu. Ultimul rebranding a avut loc in anul 2008, in acelasi an fiind lansat si sortimentul Lacrima lui Ovidiu 5 rosu.
Cel mai premiat vin este Lacrima lui Ovidiu 12 care in 2011 a obtinut medalii de aur si argint la Concours Mondial de Bruxelles, considerata cea mai mare competitie internationala de profil, la Berliner Wine Trophy 2011 si Vinalies Internationales Paris.
Gama de vinuri Lacrima lui Ovidiu (Lacrima lui Ovidiu 12 ani, Lacrima lui Ovidiu 5 ani si Lacrima lui Ovidiu Pontica) poate fi achizitionata la preturi cuprinse intre 50 si 110 lei.
Vinurile medaliate la concursurile internationale si aflate in top 5 cele mai vandute vinuri Murfatlar sunt: gama Lacrima lui Ovidiu, gama 3 Hectare, gama Zestrea Murfatlar, gama Taina Murfatlar si gama M1. La acestea se adauga vinarsul Zaraza si Bitter Mamaia.
Cititi si
Top 3 cele mai vandute vinuri din marile lanturi de magazine
Inapoi la articol