Kraft Foods-lansari in lant

Kraft Foods-lansari in lantKraft Foods a lansat produs dupa produs in acest an.

Printre lansarile se numara Belvita cu cereale si afine rosii, al 5-lea produs din gama biscuitilor pentru micul dejun ai Kraft. Pentru Poiana, Kraft a lansat doua produse noi in perioada verii, Poiana cu pepene rosu si poiana cu lamaie verde. Brandului Milka i s-a alaturat si Milka Choco Lila Stix – biscuiti crocanti inveliti in ciocolata, iar biscuiti Tuc au din acest an in gama si varianta cu smantana si ceapa. De asemenea, printre lansarile din primele 6 luni ale anului se numara si noile praline I love Milka, cu strat dublu de crema de lapte si jeleu de capsune sau crema de migdale si bucatele de alune.

Media Fact Book plaseaza Kraft pe locul 2 in topul celor mai mari advertiseri din Romania in 2011, cu un buget, la rate card, de peste 400 mil. euro.

De asemenea, brandul Milka este in topul celor mai iubite marci de catre consumatori, fiind pe prima pozitie la categoria dulciuri.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net

Avalansa de lansari pe piata lactatelor

Avalansa de lansari pe piata lactatelorDanone, liderul pietei locale, a dat tonul lansarilor de noi produse pe piata lactatelor, insa nici jucatorii mai mici nu au stat pe bara.

Danone si-a completat gamele de iaurturi cu noi arome, printre cele mai importante fiind cele cu prajituri: de la chec, la prajitura alba ca zapada. Danone este in top 10 investitori in publicitate din Romania si potrivit unui sondaj al 360 insights este cel mai iubit brand alimentar de consumatorii din Romania. Pe langa noile iaurturi cu arome de prajituri din gama Nutriday, compania a mai adaugat un sortiment nou si gamei Activia, un alt brand aflat in topul preferintelor consumatorilor.

Grecii de la Olympus au facut si ei o miscare importanta, intrand la inceputul verii pe segmentul iaurturilor cu fructe. Grecii se asteapta ca in urmatorii ani cota de piata a companiei sa ajunga la 10% pe acest segment. Noile produse sunt: iaurt grecesc cu capsuni, iaurt grecesc cu coacaze si iaurt grecesc cu rodie si zmeura.

O alta lansare importanta este cea a Delaco, care a scos pe piata Miez de Lapte – o branza alba bogata in calciu.

Kandia a lansat Rom Biscuit

Kandia a lansat Rom BiscuitSegmentul de ciocolata si biscuiti a fost destul de bogat in noi lansari in acest an. Kandia a lansat noul Rom Biscuit, dar si mai multe tablete de ciocolata cu noi arome: printre care iaurt si gem de visine sau iaurt cu zmeura.

Batonul Rom, unul dintre cele mai cunoscute branduri traditionale de pe plan local si reprezinta potrivit unor informatii anteriore circa 15% din valoarea totala a vanzarilor companiei Kandia. Brandul a fost "revigorat" prin campanii publicitare incepand cu 2005.

McDonalds , ofensiva pe mancare sanatoasa

McDonald’s a inceput de ceva vreme ofensiva in zona de mancare sanatoasa. Strategia companiei vizibila este vizibila si pe plan local, unde in acest an s-au lansat sandvisul cu pui la gratar. Pe perioada verii, lantul de restaurante scoate la vanzare doua noi sandvisuri Cheeseburger Fresh si McPuisor Fresh, variantele cu legume proaspete ale produselor clasice .

Lantul de restaurante se afla in topul preferintelor tinerilor de pana in 24 de ani, potrvit sondajului 360insights.

Berea cu lamaie mai castiga un adept

Berea cu lamaie mai castiga un adeptAmbalajul Pet si berea cu arome au fost principalele zone in care s-a inovat in domeniul berii. Silva sau Staropramen sunt branduri care in acest an au lansat si ambalajul PET.

Pe de alta parte, Ciuc a venit pe piata cu Radler, o "limonada" cu 37% bere.

Ursus Breweries a lansat in aceasta vara berea Redd’s cu aroma de merisoare, Redd’s Cranberry.

Pe segmentul berilor cu arome se mai numara si Bergenbier si Beck’s Lemon.