Banci
Avantaje:-pot intelege cat de "prietenos" si util e serviciul lor telefonic de informare pentru clienti (“call center”);
-pot afla cat de bine sunt primiti clientii in unitatile de “retail” si cat de profesionist actioneaza consilierii bancari;
-pot sti daca acestia din urma prezinta clientilor portofoliul de produse al bancii si ofertele speciale.
Moda (fashion)
Avantaje:-pot sti cat de promt sunt intampinati clientii in magazin de catre vanzatori si cat de amabil sunt sprijiniti sa identifice produsul potrivit;
-afla daca vanzatorii stiu sa identifice nevoia clientului si sa prezinte produse potrivite cu aceasta;
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Asigurari
Avantaje:-pot sti cat de bine investigheaza consultantii lor situatia clientilor si daca indentifica bine riscurile implicate;
-pot afla cat bine si personalizat au fost tratati clientii si daca acestia au primit de la consultant lamuriri suficiente pentru a avea incredere in produsul de asigurare.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Benzinarii
Avantaje:-pot intelege care este aspectul statiei in orice moment (ordine, curatenie generala si in toalete, expunerea produselor si preturilor, prezenta standurilor cu promotii, etc);
-pot sti cat de prompt si amabil s-a purtat personalul statiei cu clientii, daca acestia le-au oferit clientilor serviciile gratuite (i-a ajutat sa alimenteze, le-a sters parbrizul, etc);
Clinici
Avantaje:-pot afla cat de amabil si precis a fost personalul de la receptie, cat de usor se fac rezervarile pentru consultatii si tratament;
-pot sti cat de precis au fost preluati pacientii la programare, daca au fost nevoiti sa astepte prea mult;
-pot intelege cat de placut sunt tratati pacientii de catre medici si asistente, daca li se explica diagnosticul si tratamentul recomandat.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Mobilier
Avantaje:-pot sti cat de prompt sunt intampinati clientii si cu cata rabdare li se prezinta colectiile de produse expuse;
-pot intelege in ce masura consilierii de vanzari se straduiesc sa inteleaga nevoia de mobilare a clientului si ofera o solutie potrivita;
-pot afla daca sunt prezentate clientilor serviciile auxiliare (transport, montaj, creditare, etc).
Restaurante
Avantaje:-pot afla cat de prompt si amabil au fost intampinati clientii, daca au fost condusi la masa;
-pot sti daca servirea a fost prompta si conforma cu standardele, daca s-a inteles bine comanda si s-au recomandat clientilor produsele potrivite din meniu, daca s-a creat o atmosfera placuta pentru acestia;
-pot intelege in ce masura personalul a fost etic si a inregistrat toate incasarile.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Supermarketuri
Avantaje:-pot sti daca parcarea si magazinul au fost curate;
-pot afla daca s-au format cozi la casa ori la vitrinele cu servire si cat a durat servirea, daca la caserie s-a verificat atent incasarea produselor din cos;
-pot intelege in ce masura produsele principale se gaseau la raft, daca preturile erau expuse si asezate corect.
Cluburi de fitness
Avantaje:-pot afla daca la receptie clientii sunt intampinati cu un salut si un zambet, daca in club a fost curat si aparatura a functionat;
-pot intelege in ce masura personalul din receptie prezinta clientilor dotarile, functionalitatea acestora, programul activitatilor din club;
-pot afla in ce masura personalul respecta regulile administrative legate de accesul persoanelor in club si utilizarea dotarilor.
Sursa foto: freedigitalphotos.net