Carucior Aston Martin de 3.000 de dolari

Carucior Aston Martin de 3.000 de dolariAvand in vedere ca familia regala a preferat intotdeauna producatorul de masini de lux Aston Martin, printul Charles ar putea favoriza compania pentru viitorul carucior.

Compania, in parteneriat cu producatorul de carucioare pentru copii Silver Cross, a scos pe piata “cel mai cel” mijloc de transport pentru bebelusi. Pretul? Pe masura – circa 3.000 de dolari.

Axul rotilor este perfect conceput, subliniaza compania, astfel incat sa asigure confort sporit indiferent de teren. Materialul din care este fabricat caruciorul este “extrem de durabil” si va arata imaculat indiferent de conditii. Materialul este Alcantra, unul “de un extrem lux”. In final, mai multe “retusuri” – frana manuala, acoperis rezistent la apa, cauciucuri de inalta performanta. Toate acestea, plus multe altele, fac din carucior un adevarat sistem de calatorie pentru bebelus. Ramane de vazut daca cuplul cu sange albastru va alege acest carucior sau unul cu facilitati similare, dar la un pret mai mic, de “doar” 5-600 de dolari.

Retailerul Mothercare nu sta degeaba

Retailerul Mothercare nu sta degeabaRetailerul de imbracaminte si echipamente pentru bebelusi Mothercare spera ca buzz-ul ce inconjoara nasterea princiara sa duca la cresterea vanzarilor.

Retailerul international are in plan sa lanseze o noua gama de produse comemorative pentru a marca nasterea fetitei, decorand totodata in mod potrivit magazinul de pe Oxford Street.

Mothercare are in plan sa vanda pijamale “Born to Rule” (nascut pentru a conduce – n.r.) si articole “Princess/Prince in Training”.

Jeleurile ii ureaza Bun Venit!

Jeleurile companiei britanice Bassett ureaza “Bun Venit” pe lume fetitei cuplului. In cinstea sa (dar si o miscare de marketing solida), compania a plasat afise in Londra dar si in fata Buckingham Palace. Reclama a aparut si in presa scrisa si ureaza “un dulce bun venit” fetitei.



Brandul de haine Seraphine, pe faimoasele autobuze britanice

Brandul de haine Seraphine, pe faimoasele autobuze britaniceMagazinul de haine pentru nou nascuti Seraphine capitalizeaza pe marginea sosirii iminente a copilului cuplului regal platind reclame pe faimoasele autobuze britanice. Ei se intreaba “Este baiat? Este fata?”.

Magazinul are de asemenea in plan lansarea unei campanii publicitare de felicitari odata cu nasterea fiicei.

Royal Mint ofera monede din argint pentru nou-nascutii din aceeasi zi

Royal Mint ofera monede din argint pentru nou-nascutii din aceeasi ziRoyal Mint scoate pe piata 2.013 monede din argint pe care le va oferi parintilor bebelusilor ce se vor naste in aceeasi zi cu copilul cuplului regal. Royal Mint-urile sunt estimate la 50.000 de lire sterline si sunt marcate cu scutul simbol al coroanei regale. Parintii nou-nascutilor au 60 de zile pentru a ridica moneda comemorativa, facand dovada nasterii in prealabil.

Pampers a creat o paturica din tweet-uri

Pampers a creat o paturica din tweet-uriBrandul Pampers al P&G, alaturi de agentia Saatchi & Saatchi din Londra a croit special pentru ocazie o paturica pe care sunt scrise urari adresate cuplului regal pe Twitter.

Pampers a invitat saptamana trecuta oamenii sa trimita urari pe #babyblanket. Paturica a fost creata intre 18-21 iulie si a fost expusa in Londra.

Unilever a pregatit cutii de Persil comemorative

Unilever a pregatit cutii de Persil comemorativeConcurentul Unilever nu sta cu mainile in san, creand detergent Persil pentru hainele bebelusilor in cutii comemorative. Acestea urmeaza a fi lansate pe piata imediat cum Kate va naste.

Pachetul are un efect auriu si inscrisuri comemorative.

Postul de radio Star FM nu se lasa mai prejos

Postul de radio Star FM nu se lasa mai prejosPostul de radio independent Star FM ureaza bun venit copilului regal printr-un rebrand ce va dura o saptaman. Astfel, Star FM devine saptamana aceasta Baby Cambridge – redenumire care va fi marca chiar si pe cladirea companiei, nu doar a angajatilor.

Orice prezentator care se va referi saptamana aceasta la postul de radio cu numele vechi, Star FM, va trebui sa doneze 5 lire catre maternitatea Rosie Hospital.

Primul bebelus regal nascut in era social media

Noul nascut va fi primul bebelus regal nascut in plin avant social media, insemnand ca nasterea va fi cea mai “placuta” pe Facebook si “tweet-erita” pe Twitter. Marie Stafford, planning foresight director la JWT Londra spune ca “in trecutul apropiat am observat ca Familia Regala nu se mai izoleaza atat de mult. Acest lucru inseamna ca poate chiar vor comenta si ei pe Facebook, Twitter sau alte retele sociale”.

Sursa foto.

Cat castiga economia Marii Britanii

Cat castiga economia Marii BritaniiCentrul de Cercetari in Retail estimeaza ca nasterea copilului va injecta 366 mil. de dolari in economia Marii Britanii. Impactul se va resimti insa, fara indoiala, pe plan global, lucru care s-a intamplat si cu ocazia casatoriei celor doi in 2011. Atunci, Amazon a vandut o replica de 23$ a inelului de casatorie si Dunkin’ Donuts a scos pe piata o editie limitata, in forma de inima, a tortului regal.