Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge

Ryan Damian, Senior Business Strategist Huge

Cu o experienta de 11 ani in industrie, Ryan Damian a lucrat pentru clienti din comert, electronice si e-commerce. In prezent este Senior Business Strategist in cadrul agentiei de digital Huge din SUA, locul unde se intalnesc peste 500 dintre cei mai buni designeri interactivi si vizuali, creativi, tehnicieni, cercetatori, strategi si programatori.

Ryan va fi prezent in cadrul panelului "Extindere, extindere, extindere", unde va vorbi despre ce a insemnat extinderea retailerilor din ultimii ani si cum evolueaza conceptele si canalele de vanzare.

Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail

Milos Ryba, Director de Cercetare Planet Retail

Milos Ryba este Director de Cercetare in cadrul biroului din Londra al Planet Retail, el coordonand echipa de piete emergente a companiei. Milos analizeaza sectorul de retail al pietelor emergente de mai multi ani. Cu regularitate, Milos are prezentari la conferinte importante din Europa si Asia si este editor contributor la publicatii din Europa si SUA pe subiecte variate de retail.

El va aduce in discutie o tema foarte "fierbinte" in retailul actual si anume magazinele de proximitate. In cadrul prezentarii, Milos va atinge puncte interesante precum potentialul pe care il are acest segment pe piata din Romania precum si exemple de best practice din piete precum Japonia sau Marea Britanie.

Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack

Bill McCarthy, CEO EMEA ShopperTrack

Un invitat frecvent al celor mai importante evenimente internationale de retail, precum World Retail Congress, Bill McCarthy s-a alaturat echipei ShopperTrak in 2009 ca Chief Technology Officer, pozitie din care a avut un rol esential in dezvoltarea unei serii de produse inovative pentru crearea unui sistem de referinta, cuantificarea traficului de clienti si analiza in interiorul magazinelor, inainte de a fi numit CEO pe EMEA in august 2013.

Prezentarea sa va evidentia rolul pe care datele de trafic din magazine ii pot ajuta pe retaileri sa atraga tot mai multi consumatori si sa isi maximizeze veniturile.

Bill va fi prezent in cadrul panelului "Marea batalie se da la raft: cum atragi clientii odata ajunsi in hypermarket?" si in cadrul workshop-ului "Merchandising: cum folosesti datele de trafic din magazine pentru a-ti maximiza profitul".

Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International

Zsofia Megyeri, Research Analyst Ungaria, Romania si Bulgaria Euromonitor International

Zsofia Megyeri s-a alaturat echipei Euromonitor International in 2011, in calitate de research analyst pentru Ungaria. In prezent, coordoneaza proiecte de cercetare pentru pietele de consum din Bulgaria si Ungaria, cu focus pe industrii precum produsele de ingrijire personala, tutun, bauturi alcoolice sau alimente.

Zsofia va deschide modulul dedicat online-ului in cadrul retailArena cu o prezentare bazata pe ultimele tendinte in comertul traditional si online din Europa Centrala si de Est.

Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera

Ekaterina Savchenko, Director Marketing Synqera

Ekaterina Savchenko si-a inceput activitatea in cadrul start-up-ului din domeniul tehnologiei Synqera in anul 2012 ca director de marketing, aducand experienta sa in finante, business si brand management. Una dintre inovatiile Synqera consta intr-un instrument prin care retailerii pot ‘citi’ emotiile si preferintele consumatorilor si astfel pot personaliza si mai mult experienta cumparaturilor.

Prezentarea Ekaterinei va detalia modul in care retailerii se adapteaza la obiceiurile de consum ale clientilor, mereu in schimbare, prin mijloace inovatoare.

De asemenea, ea va fi prezenta, alaturi de Andrei Brad - Managing Partner SimPlus Card, in cadrul workshop-ului "Marketing cu valoare adaugata: cum te diferentiezi de competitie".

Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel

Ioana Mucenic, Managing Partner & Head of Strategy la pastel

Ioana Mucenic este visionary managing partner & head of strategy la pastel. Rolul sau este acela de a coordona activitatile strategice ale companiei si ale clientilor sai.

Cu o experienta de 10 ani de industrie, dintre care 7 in propria agentie, Ioana este printre cei mai tineri antreprenori de succes din marcomm.

Prezentarea sa - Retailtainment - aduce in discutie acele campanii de comunicare in-store care genereaza trafic si engagement prin felul in care arata si interactioneaza cu publicul.

Ioana va fi prezenta alaturi de Bill McCarthy si in cadrul workshop-ului "Merchandising: cum folosesti datele de trafic din magazine pentru a-ti maximiza profitul".

Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania

Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GFK Romania

Raluca Raschip si-a inceput activitatea in 2002 in cadrul diviziei GfK Consumer Panel ca cercetator. Dupa numai trei ani a preluat responsabilitatea conducerii intregului departament, oferind consultanta tuturor clientilor din sectorul FMCG. Incepand din 2011, Raluca este Consumer Goods & Retail Director la GfK.

Prezentarea sa va deschide prima editie a conferintei retailArena si va realiza o radiografie a retailului in ultimii cinci ani. In plus, Raluca va aduce participantilor si ultimele date cu privire la evolutia marcilor proprii, un segment care "musca" o felie din ce in ce mai mare din retail si FMCG.

Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group

Daniel Enescu, Fondator Daedalus Group

Cu un background complex de inginerie (Aeronave), economic (Relatii economice internationale) si de afaceri (MBA), Daniel Enescu este fondatorul Grupului Daedalus – format din 4 companii care acopera intregul spectru de servicii de informatii de afaceri.

Studiul pe care Daniel il va prezenta in cadrul modulului "Online-ul - noul camp de batalie" va aduce fata in fata cumparaturile online vs. offline urmarind sa evidentieze potentialul de a cumpara online in urmatoarele sase luni pe anumite categorii de produse.

Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor

Panel: Retailerii, intre expansiune si dezvoltarea serviciilor

In ciuda crizei financiare, retailul, cu precadere cel alimentar, nu a batut pasul pe loc ci, din contra, s-a dezvoltat agresiv in ultimii ani.

Simina Istrate - director asociat retail agency Colliers International, Philippe Besadoux - CEO Kenvelo, Cosmin Ulmean - country manager Takko Fashion si Madalin Rugeanu - property & development manager la Flanco vor participa la o dezbatere interactiva despre ce a insemnat extinderea si cum evolueaza conceptele si canalele de vanzare.

Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului

Panel: Magazinele de proximitate - cum s-a reinventat chioscul de la parterul blocului

Magazinele de la parterul blocului s-au transformat intr-o mina de aur. Milos Ryba - director de cercetare PlanetRetail, Christian Musceleanu (foto) - director franciza Carrefour Romania, Gabriel Sandu - proprietar For Family si Feliciu Paraschiv - proprietar Paco Group discuta despre potentialul acestui segment si motivatia care a stat in spatele investitiei in aceste magazine.

Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin

Panel: Marea batalie se da la raft - cum atragi clientii odata ajunsi in magazin

De cele mai multe ori pretul este rege, insa uneori este nevoie de mai mult pentru a atrage atentia consumatorilor odata ajuns la raft.

Bill McCarthy - ShopperTrak, Ekaterina Savcenko - Syngera, Ioana Mucenic - Managing Director pastel, Anca Stroe (foto) - Director Marketing Sud-Estul Europei Danone, Irina Mandoiu - Director Comercial Albalact si Andrei Brad - Managing Partner SimPlus Card vor detalia care sunt cele mai noi tehnici prin care retailerii si producatorii incearca sa castige cat mai multi clienti.

Panel: Marcile proprii, incotro?

Panel: Marcile proprii, incotro?

9 din 10 gospodarii din Romania achizitioneaza marci private. Pentru unii producatori acestea au reprezentat in criza un colac de salvare. Va mai continua ofensiva marcilor proprii in retailul local? Vor raspunde la aceasta intrebare Oana Pavel (foto) - Manager marci proprii Carrefour, Raluca Raschip - GfK, Sherif Abdala - Director General Gourmet Caffe.

Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?

Panel: De unde vine profitul - magazin propriu, retail traditional sau IKA?

Cristian Rusu - Proprietar Casa Rusu, Radu Timis (foto) - Presedinte Cris-Tim, Sorin Minea - Presedinte Angst, Daniel Negrescu - Brand Manager Murfatlar si Ciprian Rosca - Director Comercial Cramele Recas vor raspunde unei intrebari aparent simple: a fost sau nu o decizie profitabila de a deschide propriile retele de magazine?

Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online

Panel: Infrastructura din spatele magazinelor online

Vrei sa iti deschizi un magazin online? Afla de la Lucian Aldescu (foto) - CEO DPD Romania, Daniel Nicolescu - CEO PayU South East Europe si Radu Vilceanu - CEO ContentSpeed detaliile ce stau in spatele unei astfel de afaceri.

Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience

Panel: De la retail traditional la retail online - a new customer experience

Ultimele tendinte in comertul multichannel-omnichannel vor prezentate intr-un dialog interactiv intre Radu Butufei (foto) - e-commerce Manager Carrefour, Dorin Boerescu - CEO 2 Parale, Bogdana Baltasiu - Business Development Director Cuponreducere.ro, Adrian Zanfir - Online Marketing Manager Altex, Cosmin Costea - e-commerce Manager Metro Cash&Carry Romania.

Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje

Workshop: Factorul wow in packaging - design si materiale noi pentru ambalaje

Un nou tip de client, noi tipuri de ambalaje. Irinel Ionescu (foto), Creative Partner AMPRO Design, si Miron Biscarean, Director General Print-Help, vor analiza in cadrul acestui workshop piata de packaging atat din punctul de vedere al costurilor, cat si al statement-ului de imagine.

Workshop: Marketing online, going mobile

Workshop: Marketing online, going mobile

Pe masura ce smartphone-ul devine un accesoriu din ce in ce mai utilizat, zona mobile va avea un rol din ce in ce mai mare in strategia de marketing a companiilor. Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital, si Adi Popescu, Project Manager Bucharest Shopping, vor detalia in cadrul workshop-ului cum poti sa integrezi zona mobile in strategia ta si cum ajungi la un nou nivel in domeniu.

Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online

Workshop: Primii pasi in e-commerce. Cum pui la punct un magazin online

Pe parcursul dezbaterii, Marius Ghenea (foto) - Presedinte AMRO, si Radu Vilceanu - CEO ContentSpeed, vor detalia si analiza ABC-ul unui magazin online cu accent pe elementele de infrastructura esentiale pentru bunul mers al unui astfel de proiect.

Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?

Cum ajung producatorii in marile lanturi comerciale?

Ce asteapta retailerii de la producatorii romani si cum pot ajunge mai multe produse made in Romania in marile lanturi. Sunt magazinele de cartier ale marilor branduri o piata de desfacere mai usor de atins pentru producatorii romani de legume si fructe? Sunt doua dintre intrebarile la care vor incerca sa raspunda Delia Nica (foto) - Director Executiv AMRCR, si Avraham Marian Cioceanu - Presedinte Asociatia Bio Romania.