5. BelVita

5. BelVita

Biscuitii BelVita sunt produsi de catre Mondelez, fiind lideri de piata in categoria biscuitilor dulci din Romania. Alaturi de Milka si Jacobs, biscutii BelVita reprezinta unul dintre cele mai importante branduri ale gigantului din industria bunurilor de larg consum.

4. Granini

4. Granini

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbontate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100%, nectar si still drinks – mere, suc 100%, portocale cu pulpa, suc 100%, nectaruri din: piersici, portocale-mango, grapefruit roz, coacaze, portocale-morcovi ACE; still drinks: portocale cu pulpa, grapefruit cu pulpa, visine, mere-coacaze, piersici, grapefruit roz-zmeura, lamai-menta, mere.

Anul trecut a investit 11 mil. lei intr-o campanie de comunicare ce s-a desfasurat in lunile august si septembrie.

3. Zewa

3. Zewa

Grupul suedez Svenska Cellulosa Aktiebolaget (SCA) comercializeaza pe plan local brandul Zewa, sub denumirea caruia sunt vandute hartie igienica, batiste de hartie, servetele si role de bucatarie.

2. Santal

2. Santal

Parmalat, companie care detine brandul Santal, detine o fabrica pentru productia Santal in comuna Tunari, langa Bucuresti, in care a investit pana in prezent peste 20 mil. euro. Unitatea de productie a fost inaugurata in 1996, la cinci ani dupa intrarea Parmalat pe piata locala cu sucurile Santal.

1. Heidi

1. Heidi

Heidi Chocolat a fost infiintata in anul 1994 si are o capacitate de productie situata in Pantelimon, langa Bucuresti, cu peste 350 de angajati.

Compania este focusata pe segmentul premium si comercializeaza produsele sub brandul Heidi. Produsele Heidi sunt in mare parte tablete de ciocolata, dar portofoliul producatorului cuprinde, de asemenea, praline, batoane de ciocolata si articole de sezon. Ciocolata Heidi este prezenta in peste 40 de tari din intreaga lume.

Marcile private, incotro?

Marcile private, incotro?

Marcile private sunt prezente de mai putina vreme pe piata, de aceea ele inca nu se diferentiaza in termeni de traditie sau de notorietate a marcii. Se pozitioneaza insa in top pentru caracteristicile care se refera la raportul bun calitate / pret. Cele doua marci private pe care le regasim in top cinci pe acest pilon sunt Pilos si Promienna.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenti si au fost investigate individual 100 de marci de produse la larg consum. In total, 7.500 de evaluari de marci au fost obtinute. Selectia marcilor a fost realizata pentru toate segmentele de pret (premium, mainstream, economic, marci private cu valoare adaugata si marci private din segmentul economic). Culegerea datelor a fost facuta in octombrie 2013.