4 / 7

Fastius Curier

Ciprian Pulpa, director executiv Fastius Curier


In piata de curierat, cel mai evident trend de crestere a volumelor a fost generat de clientii din mediul online. Comertul electronic este in crestere, iar Fastius Curier are tot mai multe solicitari din partea magazinelor online. In 2013, ne-a crescut cota pe acest segment, dezvoltand colaborari care cu siguranta se vor intensifica in 2014.


Pentru 2014, ne asteptam la o perioada de asezare a pietei, cele mai multe companii isi vor consolida pozitia. Din punct de vedere economic, previziunile sunt greu de realizat, majoritatea companiilor prefera sa fie optimiste, insa fara un curaj exagerat, care ar putea genera vulnerabilitate. Este greu de estimat daca economia reala va progresa cu adevarat, este greu de estimat daca se va relansa consumul. Exista sperante, insa trecutul recent ne face sa fim moderati in asteptari.


Ca si in ultimii ani, ne vom confrunta cu lipsa infrastructurii adecvate si cu lipsa unei predictibilitati foarte necesare in afaceri. Ne asteptam la orice "surprize" - modificari de taxe, legislatie etc.


Anii in care Romania si-a permis, dupa intrarea in Uniunea Europeana, sa faca pasi marunti, se cam termina. Nu ne mai permite nimeni sa gresim atat de mult, economia romaneasca trebuie sa se integreze cu adevarat in economia Europei, trebuie sa conteze tot mai mult pe pietele internationale, in cat mai multe domenii.


Speram ca investiiile sa fie principalul motor pentur 2014, investitii sanatoase in afaceri sanatoase care sa genereze plusvaloare si locuri de munca.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri