1 / 10

O intrare si o iesire diametral opuse

Intrarea este una maiestuoasa, care sa-i faca pe clienti sa se simta cu totul speciali (intocmai ca vedetele pe covorul rosu): bolta/culoar de acces. Sunt preferate plantele naturale de dimensiuni mari, care creeaza in acelasi timp senzatia de spatiu curat, de “acasa”.


Intrarea in hypermarket se realizeza pe la mijlocul galeriei comerciale, pentru ca vizitatorii sa nu fie nevoiti sa traverseze o intreaga galerie comerciala pentru a putea intra in hypermarket. La intrare, isi asteapta cumparatorii atat cosurile de cumparaturi, cat si carucioarele, pentru ca fiecare vizitator sa isi aleaga obiectul care se potriveste listei sale de cumparaturi. Acestia simt de asemenea nevoia unor carucioare de mai multe marimi (medii si mari), existand persoane pentru care cosul de cumparaturi este insuficient, iar caruciorul disponibil in prezent, prea mare pentru ceea ce are de cumparat.


Accesul si parasirea hypermarketului se realizeaza prin doua puncte distincte, pentru a fluidiza traficul si a facilita deplasarea vizitatorilor. Asadar, directia de parcurgere a magazinului este “tot inainte”, de la intrare si pana la casa (care este la iesire), parcurgandu-se o distanta in linie dreapta. Iesirea se face prin partea opusa intrarii, clientii indreptandu-se cu usurinta catre parcarea care este usor accesibila de la iesirea din hypermarket.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri