7 / 10

Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin

Valoarea medie totala a cifrei de afaceri in retail a scazut pana in 2010, dar apoi a revenit pe crestere la aproximativ 10% anual, evolutie care nu a fost data de vanzarile de produse alimentare - care s-au mentinut relativ constante, ci de retail-ul non-food care chiar si pe parcurul crizei a continuat sa creasca, a declarat Bogdan Belciu.

"Acest proces este explicat de modul in care este impartit bugetul unei familii in Romania", a spus managerul PwC, care a subliniat ca din ponderea de 70% din venitul disponibil destinata in general consumului, aproximativ 43 de puncte procentuale reprezinta produse alimentare si bauturi nealcoolice. "In general romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin si au facut-o practic cam tot timpul. Poate prea mult in vreme de crestere economica, dar si acum".

Citeste mai mult aici.

Principalele tendinte in piata de retail: de la traditional si offline, la modern si in online - cum se contureaza viitorul comertului?

Articole recomandate

Setari Cookie-uri