1 / 10

Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online

Digitalul (mediul online) devine treptat, dar sigur, unul dintre principalele medii in care vor fi directionate bugetele de marketing, segment care a crescut puternic in ultimii ani


Kandia Dulce si Danone, doi dintre marii producatori din piata de retail, sustin la unison ca bugetele alocate online-ului au crescut in ultimii ani. “Rom a inceput sa comunice online in 2008 si de atunci a devenit din ce in ce mai activ si in prezent are campanii care se consuma doar in online. Retailul pentru noi este mai important decat campaniile derulate la TV, asta deoarece bugetele pe care le alocam sunt mai mari. Ciocolata este un produs de impuls, este incarcata emotional. Avem campanii pe online si la TV, insa decizia de cumparare clientii o iau la raft. Important pentru noi este sa fim vizibili si prezenti in magazine. (…) Am derulat campanii online chiar si cu cateva mii de euro care au fost cu adevarat spectaculoase”, a declarat Gabriela Munteanu (foto cover dreapta), director de marketing in cadrul Kandia Dulce.


La randul lor, reprezentantii Danone, prezenti la evenimentul Retail Arena – Innovation in Retail, sustin ca sunt campanii in care online-ul detine si 15% din totalul bugetului alocat. “Descoperim, dar ne-am dorit sa aducem online-ul mai aproape. Am creat o platforma in care utilizatorii puteau interactiona cu brandul. Momentan suntem in zona de incercari. Pentru noi cea mai importanta este promovarea prin TV, urmata de retail. Pentru noi online-ul este in crestere. Este un focus in toata lumea Activia nu doar in Romania. Paginile de Facebook si marea majoritatea paginilor sunt intretinute de membrii echipei noastre, bugetul alocat in online pentru o campanie ridicandu-se chiar si la 15% din total”, a spus Anca Ignat (foto cover stanga), senior brand manager in cadrul Danone.


Citeste mai multe aici.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri