9 / 11

Corina Vintan, Links Associates: Sa faci sport este singura formula prin care poti munci foarte multe ore

In 1992 a mers la un interviu la agentia de publicitate Saatchi&Saatchi. A fost aleasa din 300 de CV-uri si a devenit astfel unul dintre primii patru angajati ai companiei in Romania, alaturi de Radu Florescu, fondatorul agentiei si cel care este acum CEO-ul celui ce a devenit grupul Centrade Saatchi&Saatchi, un grup format din noua agentii de comunicare. “Din prima zi in care am ajuns la Saatchi am stiut ca locul acela nu era doar un job, ci o cariera si… cred ca asta mi se potriveste. Sora mea a facut relatii publice, dar nu a lucrat niciodata in PR, s-a angajat in banca. Dar spune ca studiile de comunicare au ajutat-o sa fie un vanzator si consultant extraordinar. Ea zice ca este foarte buna pentru ca a facut comunicare si nu finante", povesteste Corina Vintan, intr-un interviu acordat anterior Wall-Street.

Cum s-a impacat jobul in comunicare cu facultatea de finante? "De cand am ajuns in agentie nu a mai fost nicio competitie intre job si facultate…deja facultatea nu ma mai atragea. Imi era tot mai greu sa merg acolo, sa imi dau examanele, pentru ca tot timpul meu era acaparat de job. As fi muncit si 16 pe zi, atat de mult imi placea. Mergeam la facultate pentru ca stiam ca trebuie sa o termin, dar ma indepartam de ea, pentru ca eu lucram in comunicare si invatam finante. Imi ziceam ca nu trebuie sa merg la scoala, dar ca trebuie sa imi iau examenele. Si, asa, am facut noua ani de facultate: sase ani de finante la seral si trei la cibernetica”, spune Corina Vintan.

Managerul a petrecut noua ani la Saatchi&Saatchi, perioada in care a lucrat pentru clienti companii, dar si pentru campania electorala a fostului presedinte Emil Constantinescu, pentru cea a fostului primar al Bucurestiului, Victor Ciorbea, ori pentru cea a guvernatorului BNR, Mugur Isarescu, cand acesta candida la presedintie in 2000.

Asa ca daca in 1992 cand se angajase in Saatchi&Saatchi lucrau patru oameni, in 2001 firma ajunsese la 120 de angajati. Din cei noua ani pe care i-a petrecut la agentia lui Radu Florescu, Vintan a fost timp de sase ani sefa departamentului de relatii publice. Dupa Saatchi&Saatchi, intre 2001 si 2004 a fost directorul comercial al Evenimentului Zilei, unul dintre cele mai bine vandute ziare la acel moment.
Fara sa petreaca macar o zi intr-o redactie, un om de PR nu este complet “Experienta de la Evenimentul Zilei m-a facut sa vad cum e de partea cealalta a baricadei, fara de care un om de PR nu este complet. Sincer, nu stiu cum poti sa zici ca esti PR daca nu ai fost o zi in viata ta intr-o redactie si nu ai inteles ce se intampla acolo”, spune sefa Links Associates.

Au urmat cei doi ani petrecuti la Ministerul Afacerilor Externe, intre 2005 si 2007, cand a fost director de comunicare si purtator de cuvant al Ministerului Afacerilor Externe.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri