1 / 9

Mihai Barsan, Group Brand Manager Ursus Breweries

“Pentru un brand manager nu conteaza orele lucrate, ci rezultatele”, crede Mihai Barsan, Group Brand Manager al companiei URSUS Breweries, filiala din Romania a grupului SABMiller, in cadrul careia raspunde de portofoliul Mainstream si Economy pentru marci de bere ca Timisoreana, Ciucas si Stejar.

Inainte de a se alatura echipei marelui producator de bere, Barsan a lucrat pentru Procter&Gamble Balkans ca manager al unor brand-uri precum Ace, Mr Proper sau Fairy, iar apoi a fost responsabil de marketing al companiei in Albania si in Kosovo.

“Eram in dubiu daca sa plec din P&G, o companie pentru care am inca mult respect, spre necunoscut”. Existau multe argumente pro, dar si teama. Atunci am incercat pentru prima data Timisoreana, cu intentia sa vad daca urmeaza sa ma ocup de un produs de calitate sau de unul mediocru”, isi aminteste Group Brand Managerul Ursus.

Din punctul sau de vedere, job-ul de brand manager inseamna sa intelegi consumatorul la un nivel profund, sa ai capacitatea de a forma o viziune consistenta, de termen lung si de a o vinde membrilor unei organizatii mari.

“Un brand manager trebuie sa-si bage nasul si acolo unde nu-i fierbe oala. Orice aspect care are un efect asupra perceptiei marcii e important pentru acesta, indiferent in ce zona a business-ului se intampla. De aceea, trebuie sa fii permanent informat si capabil sa influentezi lucrurile in directia pe care o da viziunea brand-ului”, explica Barsan.

Daca nu ar detine functia de brand manager, Barsan si-ar dori sa ocupe o pozitie similara din domeniul marketing-ului pentru ca aceasta profesie il “prinde” cel mai bine.

“Inteligenta si pasiunea sunt necesare oricarui job de management. In plus, pentru marketing este nevoie de o curiozitate fara limite. Daca ma refer strict la industria berii, as zice ca trebuie sa ai un simt empatic ceva mai dezvoltat, care sa-ti permita o intelegere profunda a psihologiei consumatorului, mai ales in conditiile in care un brand de bere se bazeaza, in proportie de 90%, pe emotii si personalitate”, apreciaza Barsan.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri