1 / 5

Real Hypermarket estimeaza vanzari cu pana la 40% mai mari

Cei mai mari retaileri din Romania sunt si cei mai castigati in aceasta perioada, vanzarilor lor fiind saltate cu pana la 50% fata de o perioada neutra, potrivit informatiilor furnizate de acestia.

"In perioada dinaintea sarbatorilor de Pasti mizam pe vanzari in medie mai mari cu 35-40% comparativ cu o perioada obisnuita a anului”, a declarat, pentru Wall-Street, Adriana Pita (foto), head of corporate communication&PR in cadrul lantului de hipermarketuri Real Hypermarket.

Cele mai cautate produse in magazinele Real Hypermarket sunt cele specifice sezonului, ca de exemplu carnea si in special carnea de miel si pestele, ouale, legumele si fructele, bauturile fie ca este vorba de bauturi alcoolice sau nealcoolice, dulciurile dar si produsele de baza (faina, zahar, ulei etc), iar la sectiunea produse nealimentare cele mai solicitate articole sunt desigur decoratiunile pentru masa Pascala, dar si jucariile.

Ofertele atractive atat pentru produsele alimentare cat si nealimentare, care se regasesc in catalogul promotional de Pasti, sunt dublate in aceasta perioada de promotii speciale pregatite de furnizorii lantului de hipermarketuri, de concursurile cu premii si de tombola organizata in parteneriat cu galeria Real, de reducerile oferite pe galerie in perioada 18-25 aprilie, dar si de atmosfera speciala creata prin prezenta mascotelor iepurasi care ofera copiilor dulciuri, potrivit informatiilor furnizate de oficialii retailerului.

Reteaua Real Hypermarket este compusa, la nivel local, din 15 magazine, planurile de extindere vizand un numar final de 21 de unitati. Anul trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de 366 de milioane de euro, de patru ori mai mult decat in 2006.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri