1 / 6

Obiectiv clar pentru noua conducere

Reteaua de restaurante fast-food Gregory’s are, din februarie 2008, un nou management si noi perspective de dezvoltare. Cora Stolz (foto), noul director general al companiei, a primit cea mai grea misiune posibila: readucerea lantului fast-food, filiala companiei elene Gregory’s in Romania, intr-o situatie financiara pozitiva, concomitent cu dezvoltarea extensiva a brandului in noi locatii. Altfel spus, un nou start pentru Gregory’s Romania.

“Am inceput in februarie, insa a fost o decizie luata in foarte mare graba. Planuiam sa plec inapoi in New York, unde am facut scoala post-universitara (MBA) in ultimii sase ani. Desi venisem anul trecut in august-septembrie (n.r –in Romania), nu ma puteam obisnui. Aveam bilet pe 26 ianuarie sa plec in New York, iar pe 24 ianuarie am avut interviul cu proprietarul Gregory’s din Grecia, care mi-a spus ca in doua saptamani imi va da raspunsul. A doua zi, m-a sunat si mi-a zis: pe 15 februarie esti in Grecia la training”, isi incepe Cora Stolz, pentru Wall-Street, povestea sa in cadrul companiei.

Inca de la inceput, misiunea Gregory’s s-a anuntat solicitanta si deloc usoara. “Am realizat ca preiau o companie care trebuie pusa la punct din toate punctele de vedere. Am preluat o retea de magazine invechite, un business cu un turnover de personal de 300%, cu foarte multe contracte incheiate care nu isi aveau rostul, cu foarte multi furnizori neprofesionisti”, enumera managerul doar o parte din problemele cu care se confrunta reteaua de fast-food-uri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri