3 / 6

Romania - locatie strategica pentru investitiile P&G

Referitor la posibilele masuri pe care compania le-ar lua in cazul unui esec in dialogul cu statul roman, Brad precizeaza ca obiectivul P&G nu vizeaza vreo masura extrema, ci transformarea Romaniei intr-o locatie strategica pentru investitiile Procter&Gamble.

Centrul de la Urlati (judetul Prahova) va avea o suprafata de 25 ha, ceea ce va asigura spatiu pentru o viitoare extindere a capacitatii de productie. Terenul a fost concesionat pentru o perioada de 45 de ani.

Inceputul productiei este planificat pentru prima jumatate a anului 2010, fabrica fiind specializata, pentru inceput, pe segmentul sampoane si balsamuri.

90% din productia de la Urlati urmeaza sa fie exportata, planul actual incluzand regiuni din Europa Centrala si de Est.

Analiza proiectului fabricii de la Urlati a inceput in anul 2007, printre tarile vizate numarandu-se, pe langa Romania, si Turcia, Rusia, Polonia, Ucraina.

Deschiderea fabricii va genera, intr-o prima faza, peste 300 de noi locuri de munca, ritmul de crestere a numarului de angajati fiind determinat, in opinia directorului de relatii externe, si de finalizarea unor parteneriate cu autoritatile romane privind calificarea fortei de munca.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri