6 / 24

Locul 3: Heineken - Bere Mures

Cea mai mare tranzactie incheiata anul acesta in FMCG a fost realizata de grupul olandez Heineken, care a cumparat producatorul roman de bere Bere Mures. Tranzactia va intari pozitia de lider de piata pentru Heineken in Romania, prin cresterea cotei de piata pana la 31%.

Heineken, care nu a oferit detalii legate de valoarea tranzactiei, a anuntat ca noua achizitie va avea efecte asupra rezultatelor grupului incepand cu 2009 si asupra valorii acestuia din 2012. Heineken va finanta achizitia din rezervele de lichiditate existente in prezent.

Potrivit unor surse din piata de profil, valoarea tranzactiei depaseste 150 milioane de euro. Bere Mures are o capacitate de productie de 1,6 milioane hectolitri, potrivit Heineken.

Compania Bere Mures, infiintata in anul 1992, a inregistrat anul trecut un volum al vanzarilor de 1,2 milioane de hectolitri, si are o capacitate de productie de 1,6 milioane de hectolitri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri