2 / 5

MyAir: Lunile de vara cresc numarul pasagerilor

Chiar daca in prima jumatate a acestui an profitul operatorului low cost fost a putin peste zero, ce-a de-a doua jumatate a anului a inceput mai bine, in lunile iulie si august MyAir transportand aproape 100.000 de pasageri. “In iulie My Air a transportat 42.000 de pasageri, in timp ce numarul de persoane transportate in august a fost de 51.000”, declara Antonio Iervolino, directorul general pentru Romania al operatorului italian.

In aceasta perioada, avioanele sunt pline atat cu turisti care pleca in vacante in afara tarii, dar si cu romani care muncesc in strainatate si vin in Romania pe perioada concediilor de vara.

In perioada ianuarie-septembrie 2008, MyAir a transportat in total 400.000 de pasageri pe ruta Romania-Italia si retur, obiectivul operatorului cu tarife scazute fiind depasirea cifrei de 500.000 de pasageri pana la sfarsitul anului.

MyAir zboara in prezent spre destinatii din Italia (Bergamo, Venetia, Roma, Bologna, Bari, Napoli, Catania si Milano, precum si Franta (Paris), operand in prezent nu mai putin de 68 de zboruri din/catre Romania. “Zborurile spre Italia sunt cele mai profitabile, destinatii precum Bari, Catania, Napoli, Bologna si Venetia fiind printre cele mai cerute”, adauga Iervolino.

Daca in prezent MyAir are un grad mediu de ocupare de 75%, cursele spre Romania depasesc acesta valoare ajungand la 80%, in scadere fata de 2007, cand gradul de incarcare a fost de 93%.

La serviciile MyAir apeleaza atat investitorii italieni care au afaceri in Romania, cat si turistii sau romanii plecati sa munceasca in Cizma. “In prezent, 40% dintre pasagerii nostri sunt oameni de afaceri romani si straini, 30% sunt turisti, si 30% romani care muncesc peste granita”, explica reprezentantul companei.

Desi nu a introdus nicio noua destinatie in primele 9 luni ale lui 2008, MyAir are planuri in acest sens pentru ultima parte a anului cand va preconizeaza inaugurarea unei noi destinatii, Iasiul, de unde My Air va zbura, cel mai probabil, catre Roma sau Milano. “In urmatorii ani My Air isi va indrepta atentia in special catre zona Moldovei, strategia noastra fiind de a ne indrepta atentia spre aeroporturile unde concurentii nostri nu sunt prezenti, iar zona Moldovei este inca una ocolita de acestia”, mai spune seful MyAir.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri