1 / 8

Prudenta in estimari pentru industria auto. Crestere de 15% pentru industria berii

Vanzarile de bere si vin cresc cu 15% in aceasta luna, doar pe piata auto domina incertitudinea, explicata in primul rand prin scaderea puterii de cumparare.

Consultati de Wall-Street, reprezentantii Dacia au declarat ca niciun constructor auto din lume nu este capabil, in acest moment, sa faca previziuni cu privire la evolutia si la durata actualei crize economice si, in consecinta, nici cu privire la evolutia pietei auto. Prin urmare, Dacia prefera sa fie prudenta si sa nu faca prognoze privind vanzarile, chiar si pe termen scurt.

Si reprezentantii importatorului Autoitalia spun ca este foarte greu ca in contextul actual sa faca o previziune pentru luna decembrie. "Ceea ce putem spune este insa ca, in ceea ce priveste tinta noastra de vanzari, am revizuit totalul pentru 2008 la cca. 17 000 de unitati, ceea ce inseamna ca vom fi undeva la nivelul anului trecut", a declarat, pentru Wall-Street, Herbert Stein, presedintele AutoItalia, importatorul pe piata local al marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong si al motocicletelor Honda.

Vanzarile United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul din principalii producatori interni de bere, vor urma un trend ascendent si in luna decembrie a acesui an, pe fondul cresterii preferintei consumatorilor pentru marcile premium si a preferintei pentru berea Tuborg Christmas Brew, produs lansat special pentru aceasta perioada a anului, potrivit directorului de marketing al companiei, Doron Zilberstein (foto).

“In luna decembrie a anului 2007, vanzarile de bere ale companiei noastre au crescut cu 25% fata de luna decembrie a anului precedent, reprezentand 13% din volumul total al vanzarilor anuale de bere. Pentru anul acesta estimam o crestere de peste 15% a vanzarilor de bere in luna decembrie a anului curent fata de luna decembrie a anului 2007”, a declarat, pentru Wall-Street, Doron Zilberstein.

Acesta a precizat ca, in mod sigur, perioada din apropierea Craciunului si a Anului Nou reprezinta un moment in care apetitul pentru cumparaturi si consum este ridicat, perioada care ar putea coincide cu atingerea varfului de vanzari inregistrat de companie in aceasta luna.

Care vor fi industriile care vor beneficia in decembrie de apetitul pentru consum?

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri