1 / 4

Atentie la toate componentele de cost

Fluctuatiile ratei de schimb valutar influenteaza in mod direct costurile Amway Romania Marketing, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala a vanzarilor directe de cosmetice si suplimente alimentare, produsele sale fiind importate din Statele Unite ale Americii.

“Suntem atenti la toate componentele de cost si facem toate eforturile ca efectul acestor fluctuatii asupra pretului sa fie minim. Desi leul s-a devalorizat cu peste 20%, preturile noastre s-au modificat cu doar 10% si nu intentionam alte schimbari in perioada urmatoare”, a declarat, pentru Wall-Street, George Popescu (foto), branch manager Amway Romania Marketing.

In opinia acestuia, toti producatorii sunt foarte precauti in ceea ce priveste costurile, tarile in care moneda locala a fost afectata nemaifiind la fel de productive ca in anii precedenti. Aceasta perioada va trece, atat producatorii cat si consumatorii urmand sa se adapteze la noul curs monetar.

Un alt aspect mentionat de oficialul Amway Romania Marketing este calitatea infrastructurii locale, care influenteaza in special serviciile de livrare asigurate de firmele de curierat cu care compania are contracte.

“Fata de alte tari europene, timpul de livrare este mai mare, iar in orasele mari, lipsa parcarilor face livrarea la domiciliu foarte dificila. Solutiile vor veni in timp de la cei in masura sa investeasca in infrastrucura. Noi, impreuna cu firmele de curierat ne adaptam conditiilor. Din pacate, ca si firma, noi nu putem decat sa explicam clientilor nostri care sunt conditiile de piata si sa apelam la intelegerea lor. Insa este un proces care va dura cativa ani”, spune George Popescu.

In aceste conditii, Amway a investit in Bucuresti intr-un Centru de Selectie a Produselor, spatiu in care partenerii companiei pot veni pentru a-si face cumparaturile ca in orice alt magazin.

“Dispunem de parcare suficient de mare, precum si de o sala de training unde distribuitorii nostri primesc informatii despre produse si despre afacerea Amway. Am considerat ca cel putin pentru Bucuresti sa oferim o alternativa distribuitorilor la livrarea la domiciuliu, in conditiile in care traficul este ceva ce nu poate fi controlat in Bucuresti”, afirma Popescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri