1 / 4

Cum se mai promoveaza in interiorul companiei

Pentru tinerii angajati la sfarsitul anului 2008, care au demonstrat performanta pe perioada crizei, sanse de promovare vin din interiorul companiei, care acum isi revine din amorteala inceputului de an 2010.

“Pentru tinerii aflati la inceput de cariera in companii in care au aparut pozitii vacante, avansarea acestora a venit de la sine cand businessul a cerut-o. In aceasta perioada de un an si jumatate au apucat sa demonstreze ca sunt capabili sa performeze in conditiile economice actuale si astfel sa confirme meritul unei avansari”, afirma Adriana Radu, director de resurse umane al Henkel Romania.

Tendinta prezenta acum pe piata este aproape la 180 de grade diferita fata de contextul avansarilor de acum doi ani. “Am vazut in sectorul financiar tineri cu 6-10 luni de experienta care au ocupat posturi senioriale sau de directori de agentie bancara, desi inca nu aveau maturitatea necesara luarii unor decizii de business sau conducerii unor echipe”, explica Radu.

Specialistul in resurse umane subliniaza ca, in actualul context, avansarea nu s-a mai facut in pasi mari, direct catre o pozitie de manager fara a trece prin fotoliul de specialist sau coordonator. “Pe pozitii de senior au fost preferate persoane cu experienta, cu maturitatea profesionala si emotionala necesara mediului economic actual”, explica Radu.

Diana Raceala, director de resurse umane al Astra Uniqa, sustine ca promovarile in interiorul companiei pe perioada crizei au reprezentat nu numai o scadere a costurilor de recrutare, ci si o solutie de motivare a personalului.

“In anul 2009 si inceputul anului 2010, in compania mea (n. red. Astra Uniqa), au fost agreate in special acest tip de promovari interne. Am incercat sa evitam demotivarea salariatilor, pe fondul acesta de criza, iar promovarea interna a venit ca o consecinta a profesionalismului lor. Deci, da, in aceasta perioada, mai mult decat alta data, am promovat intern”, mentioneaza Raceala.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri