10 / 18

Digitalul in 2016: care sunt principalele tendinte

Viteza cu care se schimba digitalul a continuat sa accelereze in ultimii ani. Liniile care la mijlocul anilor 2000 desparteau canalele (search, social, display) s-au subtiat odata cu cresterea importantei mobile-ului si schimbarea catre Programmatic Advertising.

Care sunt cateva dintre principalele tendinte care impacteaza si vor impacta digitalul in viitor, inclusiv in Romania:

1. Internet of Thinkgs (IoT)

2. Realitatea amplificata

3. Wearables

4. Continut mobile interactiv

5. Un Internet complet diferit

Digitalul face parte din viata noastra din ce in ce mai mult timp, vine ca o prelungire a bratelor, ochilor, simturilor. Marketerii vor trebui sa fie mult mai flexibili si mai rapizi in deciziile luate, acest lucru nascand atat dificultati dar si oportunitati pentru companii mici, dinamice, care sunt hotarate sa ofere servicii targetate, utile.

Citeste in continuare despre principalele tendinte din piata digitalului aici.

Sursa foto: ra2studio/ Shutterstock

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri