1 / 4

Asigura-te ca experienta clientului este una cat mai placuta

Un start-up fintech trebuie sa transforme accesarea produsului pe care il dezvolta intr-un proces simplu, placut si intuitiv. Incepand de la inregistrare pana la utilizarea anumitor optiuni, clientul trebuie sa fie purtat printr-o serie de pasi logici, ganditi in asa fel incat utilizarea aplicatiei fintech sa rivalizeze cu cea a aplicatilor de social media.

Inscrie-te GRATUIT la Future Banking si vei putea sa adresezi direct intrebari reprezentantilor Monese si Monzo, doua dintre cele mai importante startup-uri fintech din Europa, care atrag tot mai multi clienti de la bancile traditionale.

Aceasta strategiei este observata din ce in ce mai mult si in cazul bancilor care, atat prin dezvoltarea produselor in-house cat si in urma parteneriatelor realizate cu startup-urile fintech, au imbunatatit simtitor experienta pe care utilizatorii o au cand acceseaza aplicatiile de Mobile Banking.

Michal Szczurek(foto), CEO ING Romania, preciza intr-un interviu acordat wall-street.ro ca pentru clienti usurinta in utilizarea aplicatiei de online banking conteaza tot mai mult, iar asteptarile acestora in zona digitala cresc din ce in ce mai mult.

“Nu concurezi cu alte banci, pentru ca un client normal nu are inca 5 aplicatii bancare instalate asa cum am eu. Nu este suficient sa fii mai bun decat alte banci, ci trebuie sa concurezi la nivel global, pentru ca acestea sunt experientele pe care le compara userii. Mai intai deschid Instagram-ul si apoi Home'Bank-ul. Pe Instagram vad o poza instant, iar pe Home'Bank trebuie sa astepte? Acest lucru nu ar fi acceptabil”, declara Szczurek.

Multe dintre startup-urile fintech din industrie care au dezvoltat aplicatii de mobile banking mizeaza pe notificarea in timp real a platilor, acestea au un aspect placut, asemenator cu cel folosit de aplicatiile de social media. Dincolo de asta, utilizatorul este la un click distanta majoritatea optiunilor, una dintre cele mai utile din punct de vedere al educatiei financiare fiind registrul de cheltuieli, strucurat pe diverse categorii, cum ar fi shopping, magazine alimentare sau restaurante.

sursa foto: ibreakstock / Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri