1 / 5

Ce a fost cel mai greu in formarea noii companii?

Romania este considerata de catre executivii Groupama o piata cu un deosebit potential de dezvoltare, si, chiar daca nu sunt urmarite si alte achizitii pe langa Asiban, BT Asigurari si OTP Garancia, grupul va sustine in continuare filiala locala pentru a-si consolida pozitia pe piata.

„In 5-10 ani piata romaneasca de asigurari se va dezvolta foarte mult datorita faptului ca in prezent gradul de penetrare a produselor de asigurare este foarte scazut, de aici si potentialul enorm de crestere. Pe de alta parte, rezervele tehnice de pe piata (in special cea auto) sunt foarte mari, de aceea este necesara imbunatatirea profitabilitatii pe acest segment”, a declarat Jean-Francois Lemoux (foto), director general international al Groupama.

El a mai spus ca este necesara o profesionalizare si mai profunda a serviciilor in asigurarile romanesti.

„Ideea este sa ne construim o pozitie buna pe piata si sa fim profitabili pe termen mediu si lung. Vrem sa fim unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata, iar in regiune oricum avem cote de piata de 10%. Este un nivel de plecare bun pentru a ne atinge scopul de a deveni un jucator de referinta”, a adaugat Lemoux.

Cel mai dificil a fost in opinia sefului grupului finalizarea fuziunii celor trei companii pe timp de criza. „Orice proces de fuziune este unul dificil, dar pe timp de criza a fost si mai greu, in special sa convingem arbitrul pietei (n.red.: Comisia de Supraveghere a Asigurarilor) ca vom aduce capitalul necesar pentru a construi o companie puternica”, spune Lemoux.

„A fost foarte greu sa facem totul deodata. Acum este, de asemenea, important sa educam IMM-urile, care nu realizeaza cat este de importanta o asigurare, dat fiind faptul ca in primii 4-5 ani de existenta acestea dispar intr-o proportie semnificativa, iar prin asigurari pot rezolva unele probleme”, a comentat Denis Rousset, managerul general al Groupama Asigurari, referitor la urmatoarele planuri si la ceea ce a presupus fuziunea companiilor.

El adaugat ca suma investita in campania de promovare a brandului in Romania se ridica la 2,5 milioane de euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri