1 / 6

Gigantul Apple este inca lider la acest capitol atat la nivelul produselor

Gigantul Apple este inca lider la acest capitol atat la nivelul produselor cat si la cel al serviciilor oferite, insa rangul sau a scazut cu cinci procente anul acesta. Si compania Dell a iscat anul acesta nemultumiri pentru clienti, pierzand astfel cinci puncte fata de anul trecut. Hewlwtt-Packard (HP) a obtinut o imbuntatire a satisfactiei clientului cu un procent, in timp ce brandul sau Compaq detine cel mai slab calificativ. Este destul de dificil sa masori gradul de satisfactie al unui consumator, este de parere Fornell, iar studiul realizat se bazeaza pe raspunsurile a 80.000 de clienti ai marilor producatori de PC-uri. Studiul a urmarit intrebari legate de calitatea serviciilor, preturi, probleme ale aparatelor, planurile de achizitie ale consumatorilor sau chestiuni legate de asteptarile pe care le au clientii de la produsele achizitionate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri