BenQ isi orienteaza productia catre miniaturizarea camerelor foto digitale

BenQ isi orienteaza productia catre miniaturizarea camerelor foto digitaleBenQ, companie producatoare de camere foto, monitoare LCD, proiectoare, notebook-uri, produse IT periferice si medii de stocare, vizeaza pe segmentul camerelor foto digitale lansarea modelelor cat mai compacte.

“Ca strategie de produs, ne orientam catre gama ultra-slim, cu functii noi, precum MP3 player, reportofon, MP4 player”, a declarat Bobby Durbac (foto).

Compania a incheiat anul trecut inregistrand un declin in cota de piata de la 12% la finele lui 2006 la 4% in 2007, insa oficialul este de parere ca anul acesta compania va recupera terenul pierdut si va ajunge la 10% pe acest segment de piata.

In primul trimestru al anului in curs, BenQ a inregistrat o crestere a vanzarilor de camere foto digitale de 70% comparativ cu perioada similara a anului trecut, acest segment reprezentand 15% din totalul vanzarilor inregistrate de companie in Romania, potrivit lui Bobby Durbac.

Tintele BenQ pentru anul acesta in Romania sunt cresterea vanzarilor cu 50%din punct de vedere cantitativ si cu 40% mai mult din punct de vedere valoric.

Managerul estimeaza ca piata de camere foto digitale se va situa anul acesta in jurul 350.000 de unitati, iar semestrul intai al anului va aduce o crestere a vanzarilor pe acest segment de minimum 25-30 de procente. Acesta preconizeaza ca pretul camerelor foto digitale va suferi, in 2008, o eroziune de 5-10%.

Flamingo: Camerele foto, 5% din vanzarile companiei in primele doua luni
Retailerul de produse IT&C Flamingo estimeaza pentru anul in curs ca piata camerelor foto digitale va creste cu aproximativ 35%, pana la aproximativ 325.000 unitati, ajungand la valoarea de 45-48 milioane de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Jiri Rizek (foto), CEO-ul Flamingo International.

Camerele foto au reprezintat aproximativ 5% din vanzarile companiei din primele doua luni ale lui 2008, cand vanzarile au inregistrat cresteri de 65% fata de perioada similara a anului trecut, a mai spus oficialul. Rizek estimeaza pentru prima jumatate a anului in curs o crestere de 50% a vanzarilor inregistrate de companie pe segmentul camerelor foto digitale, tintind pentru intreg anul 2008 un volum de vanzare de 40.000 de unitati, fata de 25.000 in 2007.

Camerele foto profesionale si semiprofesionale au contributit, in primele doua luni ale anului 2008, cu 8% la vanzarile realizate de Flamingo International, iar pana la finele anului retailer-ul estimeaza ca acestea vor 7% din totalul vanzarilor de camere foto digitale in reteaua magazinelor operate de Flamingo Internation, a mai spus Rizek.

Flamingo: Camerele foto, 5% din vanzarile companiei in primele doua luni

Flamingo: Camerele foto, 5% din vanzarile companiei in primele doua luniRetailerul de produse IT&C Flamingo estimeaza pentru anul in curs ca piata camerelor foto digitale va creste cu aproximativ 35%, pana la aproximativ 325.000 unitati, ajungand la valoarea de 45-48 milioane de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Jiri Rizek (foto), CEO-ul Flamingo International.

Camerele foto au reprezintat aproximativ 5% din vanzarile companiei din primele doua luni ale lui 2008, cand vanzarile au inregistrat cresteri de 65% fata de perioada similara a anului trecut, a mai spus oficialul.

Rizek estimeaza pentru prima jumatate a anului in curs o crestere de 50% a vanzarilor inregistrate de companie pe segmentul camerelor foto digitale, tintind pentru intreg anul 2008 un volum de vanzare de 40.000 de unitati, fata de 25.000 in 2007.

Camerele foto profesionale si semiprofesionale au contributit, in primele doua luni ale anului 2008, cu 8% la vanzarile realizate de Flamingo International, iar pana la finele anului retailer-ul estimeaza ca acestea vor 7% din totalul vanzarilor de camere foto digitale in reteaua magazinelor operate de Flamingo International, a mai spus Rizek.

Panasonic vrea sa vanda 60.000 de unitati de camere foto in anul financiar 2008-2009

Panasonic vrea sa vanda 60.000 de unitati de camere foto in anul financiar 2008-2009Panasonic Romania tinteste pentru anul financiar inceput la 1 aprilie un volum de vanzari de 60.000 de unitati de camere foto digitale, in crestere cu 50% fata de anul financiar precedent, inceiat la 31 martie 2008, potrivit lui Bogdan Gheorghiu (foto), Marketing Manager al companiei. Camerele foto profesionale reprezinta doar 1% din vanzarile totale inregistrate de companie.

Pentru anul fiscal ce tocmai s-a incheiat la finele lui martie, Gheorghiu apreciaza o crestere de 125% a vanzarilor de camere foto inregistrate de companie, dublu fata de tinta de 62% propusa de companie.

Totodata, managerul de marketing al Panasonic Romania mai spune ca vanzarea camerelor foto au o pondere de 11,3% in cifra de afaceri a companiei. Cea mai mare pondere, 43% este detinuta de vanzarea de plasme si LCD-uri.

Reprezentantii Panasonic au declarat anul trecut ca, in anul financiar aprilie 2007-martie 2008, mizeaza pe o cifra de afaceri de 50 milioane euro si tintesc o cota de piata pana la locul intai la vanzarile de camere foto.