1 / 3

Clientii apreciaza tratamentele personalizate

Liderul pietei de telefoie mobila, Orange Romania, este de parere ca, pe o piata cu un nivel ridicat de concurenta, gradul de loialitate a clientilor este mai scazut spre comparatie cu o piata imatura.

“Un factor important care influenteaza gradul de loialitate a clientilor pe o anumita piata este nivelul de concurenta de pe piata respectiva, indicat de numarul de jucatori, cotele de piata detinute de acestia si, specific pentru piata telecom, de existenta si usurinta procesului de portare a numerelor de la un operator la altul”, ne-a declarat Raluca Cristurean, Base Management Division Manager Orange Romania.

Orange si-a modificat recent programul de loialitate pentru clientii cu abonament, introducand pentru clientii persoane fizice, posibilitatea de a alege pana la trei numere din retea catre care apelurile sunt tarifate cu un eurocent pe minut, indiferent de intervalul orar.

Potrivit reprezentantilor Zapp, clientii apreciaza orice tratament personalizat, asteaptand sa fie recompensati pentru loialitatea aratata fata de o anumita retea prin programe speciale.

Majoritatea clientilor Zapp aleg un nou telefon mobil, minute nationale sau in retea ca principale optiuni pentru punctele acumulate.

Operatorii telecom: Loialitatea clientilor este scazuta in pietele mature



Articole recomandate


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Setari Cookie-uri