2 / 4

Programe agresive din partea companiilor

Operatorii de telefonie mobila isi vor indrepta strategia pe mentinerea portofoliului prin programe de fidelizare tot mai agresive in conditiile cresterii ratei de penetrare a serviciilor mobile de voce si ale clientilor care devin tot mai sofisticati.

“In contextul unei piete in care exista deja 6 companii de telefonie mobila, programul de fidelitate devine un element din ce in ce mai important in mentinerea portofoliului de clienti. O data cu cresterea gradului de maturizare a pietei de telecom din Romania, urmand trendurile pietelor vest europene, clientii devin mai sofisticati si au asteptari din ce in ce mai mari de la operatori, ca urmare a experientei de folosire a acestor servicii si a beneficiilor primite de-a lungul timpului”, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii Vodafone Romania.

La inceputul anului, Vodafone Romania a modificat programul de loialitate dedicat abonatilor persoane fizice si companii.

Mai exact, Vodafone Romania lansa in ianuarie un nou program de loialitate pentru clientii serviciilor pe baza de abonament, numit „Vodafone pentru Tine”. Noul program de loialitate a adus astfel abonatilor Vodafone avantaje care recompenseaza atat vechimea in retea, cat si valoarea medie a facturii.

Potrivit Cosmote Romania, migratia clientilor intre operatorii de telefonie mobila este un fenomen intalnit la nivel global. ”Intotdeauna, clientul, fie el rezidential sau business, va urmari ofertele care sunt avantajoase lui, care ii raspund cel mai bine nevoilor de comunicare, si va opta pentru serviciile acelui operator care ofera aceste lucruri”, au declarat oficialii operatorului.

De asemenea, la inceputul lui 2008, Cosmote lansa un program de fidelizare prin care au tintit pastrarea bazei de utilizatori cu abonament.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri