1 / 4

Criza ingreuneaza obtinerea noilor contracte

In prezent, exista o presiune foarte mare asupra costurilor, lucru ce se traduce prin contracte noi, mai greu de obtinut.

„Asta inseamna ca este nevoie de o generare a cererii, intrucat cea mai mare parte a clientilor nu mai este deschisa spre investitii. De asemenea, exista tendinta de pastrare si dezvoltare a relatiilor cu furnizorii traditionali, care si-au dovedit eficienta si eficacitatea, in detrimentul dezvoltarii unor noi relatii de colaborare.

Din punctul de vedere al Viveo, acest fapt a fost unul benefic. "Relatiile cu partenerii traditionali au adus la o crestere a activitatii, care speram sa se mentina pana la sfarsitul anului”, sustine Victor Martin, director general al companiei, intr-un interviu acordat Wall-Street.

Inca dinaintea inceperii crizei, in cadrul companiei s-a simtit o nevoie de eficientizare, cu efecte efecte pozitive asupra business-ului Viveo. Astfel, a crescut atentia asupra alocarii resurselor si a productivitatii. Totodata, la nivelul grupului, procesul de industrializare a productiei, care are drept scop final optimizarea costurilor, este in plina desfasurare.

Piata de software bancar este una foarte competitiva in Romania, conform sefului Viveo, iar acest lucru se datoreaza dimensiunilor reduse.

Competitivitatea este cu atat mai mare cu cat doar un numar redus din cele 44 de banci locale au posibilitatea achizitionarii de solutii si servicii la nivel local, existand destul de multe care au pentru intregul sistem informatic solutii impuse de catre banca mama, din tara de origine, considera Martin.

Din cele 40 de module ale gamei V.bank, pe piata romaneasca au fost prezente numai cele solicitate de clienti, iar largirea portofoliului de produse oferite pietei locale va fi realizata in momentul detectarii de noi nevoi.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri