1 / 5

Romtelecom da 7% din bugetul de promovare pe online, UPC 10%

Pentru Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, bugetul de comunicare alocat promovarii pe Internet a crescut, in 2009, cu doua puncte procentuale – de la 5, cat s-a alocat in 2008, la 7%, in acest an.

“Spre deosebire de anul trecut, acordam mai multe resurse si atentie comunicarii online in 2009. In plus, desfasuram primele campanii ce au drept obiectiv promovarea vanzarilor online pentru produsele Romtelecom”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Patarlageanu, sef departament media Romtelecom.

Cea mai mare campanie desfasurata de companie anul trecut a fost Clicknet Bestfest - Clicknet Summer Promo, care s-a desfasurat in perioada iunie - august. Promotia respectiva oferea echipament hardware pentru abonamentele nou incheiate: laptop, imprimanta multifuncionala sau televizor LCD. Mixul pentru aceasta campanie s-au utilizat bannere standard, interstitiale, overlayers, video players branding, publicitate contextuala.

Internetul este folosit, in cazul Romtelecom, in campaniile pentru care se considera acest canal ca fiind indispensabil, in functie de obiective si de buget. “In plus, sunt cazuri de campanii punctuale pentru a caror comunicare se recomanda a fi folosit numai Internetul, cum e in cazul promovarii produselor pe care le vindem exclusiv online”, spune Patarlageanu.

UPC, unul dintre principalii jucatori de pe piata de comunicatii prin cablu, a alocat, atat anul trecut, cat si in 2009, aproximativ 10% promovarii pe Internet din bugetul de marketing/publicitate.

Comparativ, in acest an, compania de comunicatii prin cablu se orienteaza mai mult catre spatiul online.

UPC utilizeaza Internetul de fiecare data cand are campanii integrate de comunicare.

“Insa, in opinia mea, campaniile online se potrivesc mai bine cu cele de achizitie, care au durata relativ mica – pentru a nu plictisi utilizatorii cu acelasi mesaj sau pentru a nu risca ca acestea sa nu mai fie percepute”, sustine Antonela Ciucasu, senior marketing communications manager UPC Romania.

Publicitatea online la 6 luni: Un prim trimestru ”sangeros”, urmat de o revenire usoara


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri