1. Sorry, I spent it on myself

O campanie de Craciun amuzanta, creata de agentia Harvey Nichols, a plecat acasa cu patru premii Grand Prix, inclusiv un Grand Prix de Film pentru reclama "Sorry, I spent it on myself". Campania Harvey Nichols a castigat, de asemenea, un Grand Prix pentru reclamele printate care apar in clip.

Sursa foto: Shutterstock

2. The Epic Split

Campania celor de la Volvo, “The Epic Split”, a castigat un Grand Prix, la categoria Film, datorita cascadoriilor oferite de Jean-Claude Van Damme. Agentie suedeza Forsman & Bodenfors a creat reclama Volvo, ca facand parte din programul de Live Test, care demonstreaza puterea si durabilitatea camioanelor Volvo. Intreaga campanie, care a adunat peste 100 de milioane de vizualizari pe YouTube, a castigat, de asemenea, un Grand Prix la categoria Cyber Lion.

Surta foto: captura The Epic Split Ads

3. The Scarecrow

Agentia Creative Arts din LA a castigat un Cyber Lions pentru campania lui Chipotle, "Sperietoarea de ciori." Campania integrata si promovata pe mai multe platforme, a inclus un video viral, un site si o aplicatie de jocuri pe mobil.\

Sursa foto: captura Creative Artists Agency

4. Happy

“Happy”, cantecul lui Pharell, este fara niciun dubiu unul dintre cele mai catchy single-uri ale anului. Agentia Iconclast, din Paris, a filmat, timp de 24 de ore, videoclipul acesta, care il surprinde pe Pharell si pe multi altii, dansand pe ritmul melodiei.

Sursa foto: captura Pharrell Williams - Happy (Official Music Video)

5. Lucozade Energy

Agentia Ogilvy & Mather, cu sediul la Johannesburg, a castigat la categoria Radio, primind Grand Prixul pentru campania de radio Lucozade. Agenția a creat trei spoturi radio pentru bautura energizant, spunându consumatorilor ca datorita bauturii Lucozade, ei pot cuceri orice, de la o petrecere de ziua unui copil si pana la un concert Enrique Iglesias.

Sursa foto: Shutterstock

6. Sweetie

Lemz Amsterdam si Terre des Hommes, o organizatie internationala pentru ajutorarea copiilor, a castigat Grand Prixul la sectiune Good pentru campania Sweetie. Campania incepe cu discursul unei fetite de zece ani si are ca scop constientizarea gravitatii traficului sexual prin intermediul camerei web.

Sursa foto: Facebook Lemz