1 / 5

Cel mai bine vandute ceasuri

In prezent, exista un grad destul de mare de intimidare fata de brandul Rolex (foto) in Romania, care deriva din inovatia, istoria, manufactura adusa la nivel de arta, sustine Raluca Dobre, director de comunicare la Chronolink, unicul distribuitor Rolex in Romania. Sunt chiar unii purtatori care si-au cumparat ceasul cu constiinta faptului ca prin acest gest sprijina cauzele filantropice ale Institutului Rolex, care are o structura asemanatoare unei fundatii si doneaza cea mai mare parte a profitului pentru cauze nobile.

Aproximativ 60% dintre ceasurile Rolex achizitionate in criza au fost modele cu design clasic, care pot fi purtate atat la o intalnire de afaceri la inalt nivel, cat si in vacanta, modele in combinatie de aur galben cu otel sau doar otel, care se plaseaza ca valoare intre 5.000 si 20.000 euro.

O alta categorie de clienti a fost interesata in modelele profesionale de la Rolex, printre care se numara Daytona, Deepsea sau Submariner.

Criza nu a adus o schimbare majora la nivelul achizitiilor de ceasuri de lux, potrivit Helvetansa. "Vacheron Constantin a ramas campion, mai ales in contextul in care clientii s-au orientat catre marcile cu traditie, secondat de IWC, Jaeger – LeCoultre si Cartier. Anul a debutat cu vanzarea unei piese speciale, Master Grande Tradition Tourbillon de la Jaeger – LeCoultre, in valoare de 100.000 euro", conform Nicoletei Pavel, director retail Helvetansa. Tot in primele luni din 2011 s-au vandut si ceasuri de 5.000 euro.

Circa 38% din vanzari au fost constituite din produse cu preturi mai mari de 15.000 euro, clientela pentru astfel de produse speciale conservandu-se in mare masura. Acest rezultat s-a bazat si pe o disponibilitate mai mare a marcilor de a furniza piesele speciale intr-un timp mai scurt, potrivit lui Pavel.

Horologivm a vandut si ceasuri de peste 10.000 euro in perioada de criza.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri