2 / 7

VBoutique

Este antreprenoare inca de la 18 ani, ”cu pauze mici” atunci cand a vrut sa testeze si conditia de angajat, se defineste Veronica Sticlaru, 27 de ani, proprietara VBoutique. Cu aproximativ 1.000 de lei a inceput in urma cu cinci ani sa realizeze primele martisoare cu scopul de a le darui celor dragi. A infiintat un PFA si a cumparat materialele si accesoriile necesare.


”Ideea din spatele martisoarelor brodate cu motive traditionale romanesti este de a darui un martisor cu un motiv specific zonei din care provine persoana care il va primi. Toti suntem mandri de originile noastre (sau cel putin ar trebui sa fim) si primind ceva care ne aminteste de ele cred ca ne face fericiti”, spune Veronica Sticlaru.


Anul acesta s-a organizat temeinic, in ciuda faptului ca are un job full-time. Si-a creat un stoc de martisoare incepand cu luna ianuarie, imediat dupa vacanta de Craciun. Stocul este deja pe terminate si inca are multe comenzi de onorat, astfel incat coase ”la foc continuu”, povesteste Veronica.


Potrivit acesteia, vanzarile de Craciun le depasesc pe cele din luna martie, insa, in medie, pe sezon ajunge la 2.000-3.000 de euro, in timp ce profitul este de 60-70% din vanzari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri