Lamborghini Gallardo Spyder

Lamborghini Gallardo SpyderInca de la accesul in incinta salonului, atentia vizitatorilor a fost atrasa de un superb exemplar Lamborghini Gallardo Spyder. Vopsita in electrizanta culoare Arancio Borealis, sportiva italiana incalzea atmosfera prin simpla prezenta.

Datorita design-ului dinamic, caracterizat de muchii taioase, si garda la sol foarte joasa, modelul iti da impresia de viteza si forta, chiar si atunci cand potentul motor, de 5.0 litri capabil sa dezvolte 520 de cai si un cuplu de 510 Nm, nu se afla in actiune. Acoperisul retractabil, din material textil, armonizeaza perfect cu liniile caroseriei, Spyderul aratand cel putin la fel de bine ca varianta cu plafon metalic.

O data pornit motorul, inima pulseaza in acelasi ritm cu acul turometrului, sunetul fiind mirific. La turatii joase are o tonalitate groasa, de bariton, dar pe masura ce este apasata pedala, urechiile sunt inundate de decibeli agresivi rezultati din uzina mobila aflata la doar 30 de centimetrii in spatele capului. De precizat ca, plafonul textil nu atenueaza absolut deloc simfonia data de cilindrii, acuratetea fiind aceeasi in ambele configuratii. Plierea softop-ului este absolut spectaculoasa, implicand ridicarea, prin apasarea unui singur buton, capotei motorului si glisarea intr-un compartiment special plasat in spatele scaunelor...si din pacate dureaza doar 20 de secunde.

Accesul in interior poate fi un pic dificil pentru persoanele de peste 1,80 metri, dar odata asezat in scaunul bine profilat, pozitia de condus este excelenta si foarte ergonomica, cu un plus pentru volanul perfect proportionat, pedalele racing si padelele ideal plasate. Pretul modelului expus s-a ridicat la aprox. 170.000 de euro.

Bentley Continental GTC

Bentley Continental GTCDefilarea modelelor exclusiviste a continuat cu patru Bentley-uri, reprezentand intreaga gama Continental si cu un elegant Arnage T. Piesa de rezistenta a fost un Bentley Continental GTC, evidentiat prin culoarea Silverlake si tapiseria Magnolia. In aceasta paleta de culori, GTC exprima maturitate si eleganta, o eleganta relaxata.

Cu un motor de 5.998 cmc, ce dezvolta 560 de cai, modelul este Grand Tourer-ul ideal pentru acoperirea distantelor, garda inalta si sistemul de tractiune integrala permanenta favorizand rularea pe sosele in curs de reabilitare, ale capitalei noastre. Adugand si placerea de a rula intr-o dimineata insorita de toamna, doar cu soarele deasupra capului, viata pare frumoasa chiar si in traficul infernal.

Interiorul este eleganta la puterea a doua, cromatica si designul habitaclului fiind desavarsite si pretabile atat cu un outfit casual al soferului, cat si cu o tinuta business. Materialele care garnisesc cabina, sunt cele mai fine din industria auto, pielea si lemnul de esenta nobila fiind omniprezente. Pentru ca nimic sa nu strice atmosfera la volan, s-au folosit materiale speciale la soft top pentru a asigura o antifonare perfecta.

Modelul de aprox. 178.000 euro pret de lista a atras, pe durata targului, nu doar priviri admirative, ci si un client. Nu a fost singurul Bentley care a ajuns in garajul unui roman, in urma expozitiei si Continetal GT, a carui valoare de catalog se ridica la aprox. 170.000 euro, intrand in posesia unui nou propietar.

Aston Martin Vanquish S by Mansory

Aston Martin Vanquish S by MansoryVedeta show-ului a fost, fara indoiala, un superb Aston Martin Vanquish S, preparat de tunerul britanic Mansory. Prezenta modelului nu a fost doar spectaculoasa, ci si unica in Romania, casa britanica fiind recunoscuta pentru creatiile singulare. Prin finisarea in doua culori, negru si galben, si prin elementele de caroserie modificate intr-o maniera sportiva, Mansory ilustreaza latura competitionala a modelului britanic.

Grila frontala vopsita in galben, barile si pragurile cu insertii de carbon, eleronul discret, evacuarile trapezoidale, supradimensionate si difuzorul ii dau Vanquish-ului un aspect de model boy-racer. Jantele, in ton cu grila, dungile si oglinzile, au dimensiunea de 20” si sunt o creatie speciala pentru fiecare model in parte. Sub jante se ascund discurile de frana cu dimensiuni sporite si etrierii cu sase pistoane Brembo si o suspensie cu o setare mai ferma, montate de Mansory. Imbunatatiri mecanice nu au fost aduse modelului, sub capota aflandu-se propulsorul de 6.0 litri V12, cu ai sai 520 de cai.

Interiorul se armonizeaza si se asorteaza perfect cu exteriorul, fiind personalizat in aceleasi nuante ca si caroseria. Scaunele au un profil sportiv, cu un suport lateral imbunatatit, volanul este imbracat in piele intoarsa, iar consola centrala este acoperita in fibra de carbon.

Pretul modelului expus a fost de aprox. 300.000 de euro net, un pret corect pentru o masina performanta, personalizata in mod unic. Pentru cei care detin deja un Vanquish S si doresc sa il personalizeze, in aceeasi maniera, trebuie mentionat ca pretul tuningului depaseste 50.000 euro.

Aston Martin DB9 Volante by Mansory

Aston Martin DB9 Volante by MansoryO alta creatie care a facut senzatie in randul vizitatorilor a fost varianta cabrio a lui Aston Martin DB9, denumita Volante. Preparata de acelasi tuner, decapotabila s-a remarcat prin kitul cu un aspect foarte agresiv, datorita insertiilor de fibra de carbon cu aspect taios, ce incadreaza futuristele proiectoare.

In bara din spate a fost integrat un difuzor de carbon, iar evacuarile au un diametru sporit, pentru un plus de performanta si un sunet mai aproape de varianta de circuit. Se mai remarca si fibra de carbon inserata in lampile de frana si eleronul care accentueaza curbura portbagajului. Jantele Mansory impresioneaza prin cei 20”, printre spite putandu-se observa discurile de frana si etrierii Brembo de culoarea rosie. Tinuta de drum a fost imbunatatita prin montarea unei suspensii mai ferme.

Interiorul preia tema exterioara, tapiseria de piele fiind disponibila in doua culori, un gri foarte deschis si negru, iar fibra de carbon imbraca consola centrala. Volanul este acoperit in piele Alcantara pentru o mai buna aderenta.
Coupe-ul DB9, expusa de asemenea, a beneficiat de acelasi tratament ca si varianta cabrio, diferentiindu-se insa prin cromatica exterioara si interioara, dar si prin finisajele diferite. Mansory pune la dispozitia celor interesati o gama larga de culori si accesorii, pentru ca fiecare proiect sa aiba un caracter unic.

Pretul de lista de circa 230.000 euro pentru varianta decapotabila, se pare ca nu a fost deloc prohibitiv, modelul fiind contract in timpul expozitiei de un fan al marci britanice. Si DB 9 Coupe (160.000 euro) a atras un cumparator.

Rolls Royce Phantom

Rolls Royce PhantomCele mai exclusiviste produse expuse in cadrul Luxury Show au fost cele doua bijuterii Rolls Royce Phantom. Cu un aspect impunator, cele doua limuzine dominau totul in jur prin eleganta. Grila de mari dimensiuni cromata, cu statueta specifica marcii, incadrata de farurile rectangulare, fiind, probabil, cel mai puternic simbol al stilului si calitatii.

O data deschise usile, se dezvaluie cel mai comfortabil loc in care ti-ai putea dori sa te afli in timpul calatoriei pe patru roti. Canapelele generoase de piele, mocheta, mai pufoasa decat o jucarie de plus si lemnul, definind un luxos habitaclu.

Spre deosebire de modelele prezentate anterior Rolls Royce a fost gandit special pentru confortul pasagerilor din spate, deschiderea usilor anterioare in oglinda, pentru facilitarea accesului, spatiul senatorial si minibarul fiind dotari care ar face placuta, chiar si o calatorie in jurul planetei.

Pretul pentru acest rasfat rutier este unul pe masura, in Romania un astfel de model putand fi achizitionat cu 330.000 de euro.

MV Agusta F4 CC

MV Agusta F4 CCEchivalentul pe doua roti al bijuteriilor automobilistice expuse la Luxury Show a fost, cu siguranta, Agusta F4 CC. Bolidul, cu carenaj de carbon, se distinge clar de majoritatea motocicletelor prin performante, design si pret. Dezvoltata de departamentul de curse are o greutate de 187 kg, o inaltime de 81 cm, fiind ideala pentru un pilotaj sportiv.

Avand un motor de 1.000 cmc, ce dezvolta 200 de cai, F4 CC sprinteaza pana la 315 km/h si atinge prima suta de kilometri pe ora cat ai clipi. Pentru ca racheta de aproape 120.000 de euro, pret cu toate taxele, sa nu isi gaseasca sfarsitul prematur, dispune de discuri de frana gigantice si etrieri cu 4 pistoane.

Trebuie mentionat ca initialele CC vin de la Claudio Castiglioni, Managing Director MV Agusta, si ca aceasta este o editie speciala, existand doar 100 de bucati in toata lumea.

Pe langa acest model au mai fost expuse o Agusta Brutale 910 R, cotata la 18.552 de euro si un F4 R312, modelul cu 183 de cai, mai ieftin cu aproape 90.000 de euro decat editia speciala.

Ikarus C42 B

Ikarus C42 BPasionatii de zbor nu au plecat dezamagiti de la targ, organizatorii aducand mai multe aparate de agrement, printre care si unul din cele mai populare avioane de capacitate mica din Europa, Ikarus C42 B. Dotat cu un motor Rotax de 80 de cai, asigura o viteza de croaziera de 175km/h si o viteza maxima de 185 km/h.

Datorita greutatii scazute si a autonomiei mari este considerat un etalon in ceea ce priveste manevrabilitatea si siguranta in randul avioanelor de agrement . Avand doar doua locuri este ideal pentru zborurile de mica distanta, necesitand pentru decolare de o suprafata de doar 100 m. Modelul detine mai multe recorduri si titluri obtinute in campionatele Germaniei.

Dotarile din interior sunt destul de austere, pilotii nefiind rasfatati cu scaune ergonomice, climatizare automata, sau sistem audio performant, avand la dispozitie doar incalzirea, sistemul de comunicatii si indicatoarele de bord. Dar farmecul acestui model consta tocmai in a reda placerea pura de a zbura. Pretul de 50.000 de euro pentru acest model pare infim, comparativ cu extravagnatele exponate pe patru roti.

In cadrul expozitiei vizitatorii au mai putut admira si cateva modele ale Aeroclubului Roman, iar cei mai curajosi au experimentat chiar adrenalina zborului cu un model de agrement.

Baja 202 Islander

Baja 202 IslanderPentru ca tacamul sa fie complet, de la targ nu puteau lipsi barcile de viteza. Modelul cel mai spectaculos expus a fost Baja 202 Islander. Ideala pentru o evadare din cotidian in valurile marii sau pe intinderea de ape de pe un lac de munte, barca poate primi pana la 8 pasageri la bord.

Lungimea barcii este de 6,68 metri, are o greutate de 1,361 de kg si un motor Marsccruiser V8 de 5.0 litri si 260 de cai. Barca poate atinge o viteza maxima de peste 70 de mile pe ora. Dotarile la bord nu sunt foarte bogate, dar totusi nu vorbim de un iaht, ci de o barca usoara, destul de rapida, potrivita pentru un voiaj de scurta durata. Acest model costa in varianta standard 40.000 de euro.

Celalalt model expus a fost un Caravelle 187 Bowrider, o barca de 5,47 metri, mai putin axata pe sportivitate, si mai mult pe confort. Motorul de 4.3 litri si 225 de cai nu ofera aceleasi senzatii ca V8 de Islander, dar puntea este finisata mai sofisticat, cu insertii de lemn si scaune din piele alba.