1 / 10

Victoria 46

Victoria 46, dezvoltat de un grup strain care detine si controleaza francizele Mango si Castro in Romania, este probabil cel mai bine localizat dintre toate (mai exact cele 3 existente in present pe piata locala), chiar in inima Bucurestiului, pe Calea Victoriei. Se simte insa lipsa unei parcari, iar spatiul este relativ limitat, multe branduri avand o expunere destul de redusa din acest punct de vedere.

De la deschiderea sa, ce a avut loc in primavara acestui an, si pana in prezent, Victoria 46, care isi tine planurile de viitor secrete, a efectuat cateva schimbari in randul brandurilor, pentru unele dintre ele doar reducand comenzile. Au aparut insa si marci noi in portofoliu, printre care: YSL, Givenchy si Missoni. Potrivit unui studio CPP, care citeaza surse din piata, Victoria 46 inregistreaza cele mai bune vanzari pe McQueen, Chloe si Cavalli. Specialistii CPP trag un semnal de alarma in privinta unuia dintre aspectele cele mai importante ale industriei de lux: relatia cu clientii, care nu este inca la un nivel de lux, o parte din personal provenind de la Mango si Castro, branduri de tip mass market.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri