1 / 6

Prolog sau Fiat in 500 de cuvinte

Pentru ca nu inteleg femeile, si nu mi-am propus acest lucru, intotdeauna m-am intrebat, daca si reprezentantelor sexului frumos acest spatiu, cu miros de cauciuc si plastic nou, le provoaca acelasi trairi intense si stari de reverie, si daca da, oare aceleasi modele, cu care noi, barbatii, avem vise "umede", sunt cauza euforiei...

Incercand sa ajung la o concluzie, am profitat de compania unei bune prietene si am cerut consultanta in demersul meu de a anticipa cam ce modele expuse la Salonul International de Automobile Otopeni....aaa...adica Bucuresti. Inca de la inceput mi s-a confirmat faptul ca femeile surprind detalii pe care noi "martienii" nici macar nu le bagam in seama. De exemplu, noi acordam o prea mica atentie tapiteriilor si nu remarcam tenul acneeic, ascuns in fond de ten, al "zeitelor" care demonstreaza ca "sexul vinde". Apropo de asta, am ajuns la concluzia ca la saloanele auto nu "sexul vinde", ci "iluzia de sex vinde", pentru ca doar un procent infim, reprezentat de cei, pentru care automobilele expuse nu inseamna altceva, decat urmatoarele accesorii de asortat la costum, se vor bucura de expresia, devenita crez pentru oamenii din publicitate.

Revenind, insa, la "studiul meu de caz", printr-o observare riguroasa a comportamentului extraterestelor, fara de care nu putem sa traim, am constatat ca Fiat 500 atrage mai ceva ca un set de make-up. Micuta citadina italiana a generat probabil cele mai multe replici de genul : "Nu-i asa iubitule, ca o sa imi iei si mie una?". Cu riscul de a ma repeta consider ca 500 este cel mai bun remake facut vreodata si ar trebui sa primeasca titlul "King of the cute". Nu exista, dar ar trebui inventata o asemenea distinctie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri