Cea mai variata colectie de canapele si fotolii din lume

Cea mai variata colectie de canapele si fotolii din lumeDedicatia fata de inovatie a produs cea mai variata colectie de canapele si fotolii din lume cu peste 2 milioane de combinatii de stiluri, materiale si functii, activitate coordonata direct de insusi presedintele grupului, Pasquale Natuzzi, prin Centrul de Stil din Bari, o adevarata fabrica de idei, unde o echipa de profesionisti se ocupa de studiul pietelor, alegerea materialelor si design.

In fiecare an, designerii creeaza aproximativ 6.000 de modele noi. Echipa condusa de Pasquale Natuzzi selecteaza cele mai bune modele si urmareste intreaga evolutie a produsului, de la primul prototip pana la introducerea lui pe piata.

Conceptul It`s how you live sta la baza tuturor colectiilor Natuzzi si reflecta preocuparea specialistilor Natuzzi de a crea un spatiu de zi inovativ si armonios. Armonia cu mediul este creata in mod spontan atunci cand spatiul exterior este reflectat in spatiul interior.

Versatilitatea, cuvantul-cheie al colectiei Natuzzi 2008

Versatilitatea, cuvantul-cheie al colectiei Natuzzi 2008Colectia Natuzzi 2008 este caracterizata de o armonie a formelor, a materialelor si a culorilor.

Versatilitatea este cuvantul-cheie al colectiei: ea se regaseste in varietatea de canapele, fotolii si elemente modulare care pot fi adaptate pentru orice spatiu. Dincolo de asta, versatilitatea se refera la personalizarea fiecarei alegeri, de la materiale la culori, de la functii de recliner la versiuni de canapea extensibila.

Noile modele exprima in totalitate conceptul It`s how you live, bazat pe varietatea alegerii, pretiozitatea materialelor, detaliile si finisajele sofisticate. Modelele unice ofera un stil construit pe simplitate si bun gust, amintind de placerile vietii, nu doar estetice, ci in egala masura nascute din incantarea in fata maiestriei si confortului.

Showroom-ul Natuzzi

Showroom-ul NatuzziShowroom-ul Natuzzi situat pe Bd. Unirii gazduieste aproximativ 350 de produse, pe o suprafata totala de 1.200 mp, distribuita pe doua niveluri.

Printre produsele expuse se numara canapele si fotolii lucrate in piele si tesatura, 3 modele de bibiloteci (Durini, Metropolitan si Capitol), care pot fi alcatuite in diferite compozitii pesonalizate, o gama variata de masute de centru si colt in diferite nuante si linii, o gama variata de corpuri de iluminat (lampi si lampadare), diferite covoare in dimensiuni si culori variate, precum si o larga varietate de accesorii.

De altfel, colectia actuala include 19 categorii de piele, disponibile in 140 de culori, si 51 de categorii de tesaturi, disponibile in 207 culori.

Cel mai scump produs din showroom: 5.680 euro

Cel mai scump produs din showroom: 5.680 euroIn ceea ce priveste preturile, cel mai accesibil produs din showroom-ul Natuzzi il reprezinta un set de 3 lumanari, disponibil in 3 variante cromatice (orange, gri si maro), in valoare de 42 RON, TVA inclus (aproximativ 12 euro).

Cel mai scump produs din showroom este canapeaua Nicolaus, o canapea de 3 locuri, prevazuta cu doua elemente de relaxare, elemente ce se actioneaza printr-un sistem electric, prin simpla atingere a bratului canapelei, al carei pret se ridica la 20.448 RON, TVA inclus (aproximativ 5.680 euro).

Grupul Natuzzi

Grupul NatuzziDupa 48 de ani de provocari si inovatie, grupul Natuzzi este, in prezent, lider mondial in sectorul canapelelor din piele si primul producator italian de design interior, cu opt fabrici in Italia si alte cinci in lume (China, Brazilia si Romania).

Gama larga si extinsa de produse a grupului Natuzzi este impartita in doua branduri diferite, Natuzzi si Italsofa, fiecare dintre ele adresandu-se unor segmente de piata specifice.

Natuzzi
se adreseaza segmentelor mediu si premium de consumatori, care cauta produse Made in Italy caracterizate de design, stil, functionalitate, in timp ce Italsofa reprezinta o linie de produse proiectata pentru segmentul comercial al pietei, cu o oferta de bunuri de calitate la preturi competitive.

Class Mob

Class MobClass Mob, lider pe piata romaneasca de mobilier de lux, a inaugurat in octombrie anul trecut primul magazin sub marca Natuzzi din Romania, in urma unei investitii de aproximativ 600.000 euro, parteneriat in care "Class a venit cu investitia, locul si ideea deschiderii magazinelor, iar Natuzzi, cu ideile de proiectare, amenajare si, in special, brandul", conform declaratiilor Cameliei Sucu, presedintele Class.

Class ofera in magazinele sale, pe langa Natuzzi, si alte branduri de renume precum Flexform, Molteni&C., Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d'Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.