Ramada Plaza Bucharest Convention Center

Ramada Plaza Bucharest Convention CenterDeschiderea Ramada Plaza Bucharest Convention Center, la doi ani de la inceperea investitiilor in refacerea camerelor fostului hotel Turist pentru alinierea la standardele grupului Ramada, raspunde unei cerinte crescute pentru piata hotelurilor de patru stele din nordul capitalei, o crestere survenita din mutarea cladirilor de birouri catre nord si a apropierii locatiei de cele doua aeroporturi operationale.

Ramada Plaza Hotel
este conceptul de top din lantul Ramada, avand standarde de calitate internationale ca functionalilate si design.

Clasificarea de patru stele plus s-a impus si ca urmare a dimensiunilor camerelor, in medie de 23 mp, hotelurile de cinci stele necesitand un spatiu minim de 26 mp. Hotelul original (Turist) avea un spatiu limitat, astfel incat s-a incercat marirea spatiului aferent cu aproximativ 6 mp pentru fiecare camera.

Ramada Plaza Bucharest Convention Center

Ramada Plaza Bucharest Convention CenterDeschiderea oficiala care va avea loc in vara acestui an va cuprinde la nivel de operatiuni si facilitatile de conferinte, leisure (8 terenuri de tenis, piscina acoperita de dimensiuni semiolimpice, sala de fitness, sauna, masaj, etc.).

Reprezentantii hotelului sustin ca au in vedere si deschiderea celei mai mari sali de conferinta hoteliera din Bucuresti, cu o capacitate de 1.500 de locuri, care va acoperi o parte din necesarul salilor de conferinta din Bucuresti, in special cel al conferintelor ce necesita spatii mari.

Preturi:
  • 159 de euro/noapte - camera single;
  • 179 de euro/noapte - camera dubla
  • 240 de euro/noapte - junior suite;
  • 270 de euro/noapte - apartament;

Gama Ramada

Gama RamadaIn cadrul brandului Ramada exista tipuri de hoteluri Ramada care difera atat prin facilitatile oferite clientului cat prin preturile practicate:

Ramada
: concept localizat atat in orase cat si in afara lor, care ofera servicii hoteliere obisnuite: serviciul de room service, de receptie, servicii restaurant, bar/cocktail lounge si servicii complete de conferinte si receptii;

Ramada Resort
: gama ideala pentru turismul de relaxare sau de vacanta, deoarece cuprinde si facilitati de joaca pentru copii, piscina, spa, centru de fitness, restaurant, centru de inchiriere masini precum si servicii complete de conferinte si receptii, iar la un nivel de baza si servicii de centru de afaceri;

Ramada Hotel & Resort
: camere luxoase de dimensiuni mari, piscina, sauna, terenuri de Golf, de tenis, restaurante, bar, etc. In unele locatii sunt disponibile si facilitati specifice unui centru de intalniri pentru afaceri;

Ramada Hotel & Suites
: localizate in orasele cheie ale lumii, ofera apartamente luxoase, restaurante fine precum si facilitati exclusiviste pentru intalniri de afaceri si evenimente speciale;

Ramada Encore
: un tip de hotel ales (in special pentru turismul de calatorie) de un client cu optiuni clare pentru raportul calitate/pret. Are camere ergonomice, dar si facilitati de cafenea sau bar in interiorul hotelului;

Ramada Plaza
: un hotel full service care exista doar in destinatiile de top atat pentru turismul de afaceri cat si cel de vacanta. Este gama cea mai luxoasa a hotelurilor de 4 stele (4 stele plus) si are ca si facilitati restaurante superioare, baruri, centru de fitness, servicii de concierge, servicii de conferinte si evenimente speciale;

Profilul clientului Ramada Plaza

Profilul clientului Ramada Plaza

  • Om de afaceri in plina ascensiune;
  • Categoria de varsta 30 – 45 ani;
  • Este cunoscator a brandului Ramada, mai ales a calitatii serviciilor oferite precum si a clasei superioare Ramada Plaza;
  • Fiind oameni de afaceri in ascensiune sunt foarte atenti la raportul calitate/pret;
  • Sunt in mare parte turisti straini, turisti cu venituri peste medie catre mari;
  • Importanta serviciilor oferite: in primul rand facilitatile de conectare la afaceri: centru de conferinte, internet de mare viteza, sali de intalniri, facilitati avansate de video si web conference; in al doilea rand facilitatile de relaxare dupa o zi de intalniri de afaceri: centru SPA, piscina, centru de fitness, teren squass/teren de tenis;

Ramada Worldwide

Ramada WorldwideIn Romania, brandul Ramada (prezent prin 4 unitati operate independent: 3 in Bucuresti - Ramada Bucharest North, Ramada Majestic, Ramada Plaza si una la Sibiu - Ramada Sibiu) este reprezentat de Trend Hospitality care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn.

Cu peste 900 hoteluri deschise in peste 25 de tari, Ramada Worlwide este o prezenta globala care ofera servicii heteliere de calitate. Pozitionarea Ramada este aceea de servicii hoteliere pentru turismul de afaceri si vacanta de nivel mediu catre top. Fiecare dintre hotelurile apartinand brandului Ramada are un element de unicitate, dar si standarde de calitate internationale care trebuiesc respectate, oferind oaspetilor un amestec armonios de servicii de calitate si confort la preturi accesibile.

Ramada Worldwide este parte a grupului Wyndham Hotel Group, cel mai mare grup hotelier la nivel international, prezent pe sase continente, cu un total de 6.400 de hoteluri si 533.000 de camere. Brandul Ramada a fost creat in 1954, iar in 2004 a fost achizitionat de Cendant Corporation, intrand astfel in portofoliul Wyndham Hotel Group. Astazi este prezent cu 900 de hoteluri in 25 de tari din lume.