1 / 6

Contextul actual

Noua generatie de designeri de accesorii propune o viziune complet diferita asupra acestei industrii, intampinand o cerere nesatisfacuta pe aceasta industrie. Totodata, incearca sa reaminteasca, prin folosirea celor mai neconventionale materiale, in combinatii bizare, faptul ca un accesoriu are darul de a crea o stare de spirit, de a exprima personalitatea celui ce-l poarta, si nu de a straluci cat mai tare.

Carla Szabo, designer de accesorii, proprietara magazinului Carla Szabo Boutique, reprezinta un exemplu de reusita in domeniu. Acum mai bine de trei ani, absolventa unei facultati de design a hotarat sa se specializeze pe desigul de acesorii, dupa ce lucrase aproximativ cinci ani in agentii de publicitate, in domeniul evenimentelor, amenajari interioare, spatii publice, cafenele, restaurante si standuri.

Nu mi-am ales de la inceput o cariera in design-ul de accesorii, ea a venit din mers”.

Totul a inceput dintr-o intamplare pentru Carla Szabo deoarece avea un magazin in casa in care locuia, Tavan Shop, un spatiu amenajat in mansarda, in care a inceput sa vanda produse vestimentare ale colegilor ei designeri.

“Una dintre clientele care mi-a calcat pragul organiza evenimente in acest domeniu si m-a invitat la unul dintre ele, crezand despre mine ca sunt designer vestimentar. Pentru ca am fost invitata, m-am gandit sa creez niste brose in atelierul unei prietene. Asa ca totul a inceput, pur si simplu, dintr-o joaca”, isi aminteste Carla.

foto: Sebastian Enache

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri