Publicul caruia se adreseaza
Brand-ul Carla Szabo nu vizeaza marea masa a cumparatorilor de accesorii, care nu au o opinie personala si care simt de cele mai multe ori nevoia de a se afilia unei opinii autoritare, generale, pentru ca ei insusi nu-si pot crea o imagine proprie.
Atunci cand se gandeste la caracteristicile care sa-i descrie publicul fidel, Carla Szabo considera ca elementul comun al acestora este “simtul umorului”. Oamenii care trec pragul buticului ei sunt persoane deschise, vesele, care dorec sa “cumpere”, o data cu accesoriul, o anumita stare de spirit.
Ceea ce ii atrage catre acest brand este faptul ca, in spatele fiecarei creatii se regaseste o poveste. De exemplu, Carla Szabo a creat o platosa pe care pot fi admirate imagini ale orasului vechi, care ne protejeaza de noul oras, mult mai zgomotos si obositor.
De asemenea, prin accesoriile sale, creatoarea incearca sa transmita mesaje profunde, sociale, cum ar fi efectele negative ale tendintei de a incadra totul, chiar si frumusetea, in anumite tipare.
Produsele acestui brand pot fi achizitionate in schimbul unor sume ce variaza intre 3,9 RON (clasicele insigne care contin doar grafica artistei) si 29 - 600 de RON – modelele care contin si metale sau pietre pretioase.
foto: Cornel Lazia
Inapoi la articol