5 / 6

Planuri de viitor

Produsele ce poarta semnatura Carla Szabo se vand pe doua piete distincte, una este cea en detail, prin magazine, iar cealalta este cea a comenzilor. “Oamenii comanda diverse accesorii. Lucrez, de asemenea, in publicitate pentru actiuni promotionale cum ar fi cadouri pe care anumite companii doresc sa le ofere colaboratorilor”.

Atunci cand se gandeste la viitor, artista Carla Szabo vorbeste ca un adevarat intreprinzator, avand un plan clar, gradual, cu privire la dezvoltarea afacerii sale, desi declara ca nu aceasta este prioritatea sa. Isi doreste deocamdata sa construiasca brand-ul ca infrastructura, dar si ca imagine si interfata cu clientii – site, cataloage, coduri, preturi – tot ceea ce presupune partea practica din spatele business-ului.

“E normal sa ma gandesc la extindere pentru ca ceea ce fac este posibil de multiplicat, de produs in serie, indiferent de tiraj. Eu construiesc inca brandul ca infrastructura, acesta este motivul pentru care nu doresc sa ma extind pe alte piete pana nu am gospodaria pusa la punct”.

In acest sens, Carla Szabo este in proces de a-si construi un atelier in care sa adune toate masinile de care are nevoie “pentru ca, in momentul in care stiu care este capacitatea de productie, stiu sa apreciez corect oferta mea, limitele de tiraj, costurile, externalizarea in cazul tirajului mai mari si, implicit, colaborarea cu anumite fabrici”.

Pe langa toate aceste aspecte organizatorice, Carla Szabo isi doreste sa creeze o unitate in tot ceea ce face si sa ocupe un loc in mintea clientilor sai fideli, sa transmita un mesaj clar si usor de retinut, considerat de designer ca fiind singurul mod de a te face remarcat pe o piata in crestere.

“Vreau ca, atunci cand clientii mei isi doresc sa ofere un cadou deosebit sau sa-si decoreze corpul cu ceva altfel, sa se gandeasa la mine. Si pentru asta nu trebuie sa lucrezi cu prea multe cuvinte, trebuie sa-ti gasesti cateva imagini, in jurul carora sa crosetezi”.

foto: Cornel Lazia

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri