1 / 6

C. Francu: “Platesti pentru a te simti in paradis”

Luxul poate fi definit de servicii ireprosabile sau de o opulent iesita din comun, poate fi privit ca un moft sau o necesitate, o dovada de putere sau de parvenitism. In cazul vacantelor, un pachet turistic de lux poate oferi clientului garantia ca va fi tratat cu respect, va uita de stres si de probleme.

Tarifele acestora difera in functie de calitatea serviciilor, de numarul de stele, de lantul hotelier sau marca, de tipul camerei sau a apartamentului, de servicile si facilitatile incluse dar si de reputatia sau de caracterul exclusivist al hotelului.

Platesti pentru a te simti in paradis si, evident, paradisul este diferit in functie de asteptarile, dorintele si stilul fiecarui client. Asadar, pachetele de lux sunt adesea personalizate pentru clientii cu bugete pe masura”, declara Cristian Francu, CEO Klever Travel (foto).

De asemenea, tariful unui pachet turistic creste adesea in functie de distanta care trebuie parcursa pana la destinatie. Din acest motiv, ofertele exotice sunt foarte scumpe, iar un pachet ajunge sa coste mai mult de 2000 de euro de persoana, un motiv fiind faptul ca cel putin 1000 de euro se cheltuie pentru biletul de avion. Daca turistul isi doreste insa sa zboare fie si numai un segment in Business Class, tariful creste de doua sau adesea chiar de trei ori pana la 3000 euro pe bilet, iar zborul dureaza aproximativ 24 de ore.

Tarifele la clasa business sunt mult mai mari insa, daca ne gandim ca zborurile peste ocean pot dura peste 10 ore si sunt completate de alte zboruri de cateva ore si de asteptari in aeroporturile de escala, putem intelege de ce unii dintre clientii care isi permit vacante de lux ne cer rezevari la clasa business sau la first class – confortul este important si banii cheltuiti garanteaza confortul atunci cand ai nevoie de el”, adauga Cristian Francu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri