1 / 6

Irina Schrotter: “Vom inchide magazinele neprofitabile”

CPP Management Consultants, companie specializata in industria de lux, a organizat cea de-a saptea editia a evenimentului anual LuxuryDays in parteneriat cu Carol Parc Hotel, aceasta fiind si locatia de desfasurare a evenimentului. Editia de anul acesta s-a desfasurat pe parcursul a doua zile, incluzand pe langa prezentarile si analizele executivilor din industria de lux locala si cate 2 seminarii pe zi, acestea fiind dedicate in totalitate solutiilor in perioada de criza pentru companiile ce activeaza in acest domeniu, pe toate segmentele - moda, accesorii, bijuterii/ceasuri, hotelarie, concepte organice si travel.

Printre antreprenorii industriei de lux din Romania prezenti la dezbateri s-a numarat si Irina Schrotter, care a prezentat situatia casei sale de moda in plina criza economica, dar si strategiile adoptate pentru depasirea acestui moment.

Irina Schrotter, ale carei creatii sunt prezente in douazeci de locatii din lume, pe patru continente, declara ca vanzarile sale au cunoscut o scadere dramatica de 70 la suta incepand cu luna noiembrie a anului trecut. In aceste conditii, ea declara ca scopul sau este acela de a ramane pe piata, in constiinta consumatorilor si, in acelasi timp, diminuarea pe cat posibil pierderile inregistrate.

“Vom inchide magazinele neprofitabile si vom ramane doar cu minimul necesar astfel incat sa fim in poll position atunci cand totul se va relansa. O vom lua de la capat.”, adauga Irina Schrotter.

De asemenea, ea incurajeaza achizitionarea de branduri romanesti si aduce critici in ceea ce priveste consumatorul de lux din Romania.

“Romanii nu se aseamana cu alte nationalitati, nu sunt interesati in cumpararea de produse autohtone, majoritatea dorindu-si doar sa afiseze marcile internationale chiar daca nu li se potrivesc. Nu inteleg ca e un moment pe care trebuie sa-l trecem impreuna si nu sa ne bucuram de esecul celorlalti”, completeaza Irina Schrotter.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri