1 / 6

Mihaela Glavan: Parcursul profesional

Mihaela Glavan si-a inceput afacerea in domeniul design-ului de incaltaminte si accesorii de marochinarie in noiembrie 2003, "nu de la zero, ci de la minus", cu 200 de dolari imprumutati, un singur calapod marimea 37 si cinci perechi de cizme negre. Le-a vandut in magazinul unei prietene, iar cu banii obtinuti si-a continuat activitatea.

“Chiar daca nu era visul meu sa devin designer de incaltaminte si accesorii, pasiunea exista de sase ani. Intotdeauna mi-a placut sa tai pantofii, sa-i desenez, sa-i recreez”, isi aminteste Mihaela Glavan.

In perioada adolescentei isi petrecea foarte mult timp cu studentii de la liceele de arta, insa a ales sa urmeze cursurile Facultatii de Relatii Internationale, incepand sa creeze pantofi intr-o perioada in care nu-si gasea modele pe placul ei din punct de vedere al calapodului, al culorii sau al design-ului. Initial, producea in special pantofi delicati si personalizati, pentru mirese, asa ca a obtinut cateva contracte cu creatorii de rochii de mireasa.

In timp, cererea a crescut, si-a diversificat activitatea, si-a definit un stil propriu, iar acum colaboreaza cu majoritatea creatorilor de moda tineri din Romania printre care se regasesc nume precum Irina Marinescu, Maria Hohan, Wilhelmina Arz, Ana Maria Lungu sau Stephan Pelger.

Acum, din atelierul Mihaelei Glavan ies aproximativ 600 sute de perechi de incaltaminte pe luna, iar cererea la inceputul lui 2009 s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri