1 / 5

"Putem influenta atitudinea celorlalti prin felul in care ne prezentam"

De mica, Mihaela Berciu a avut atat expunere, cat si intelegere a ceea ce inseamna eleganta si diferentierea de ceilalti prin intermediul felului in care ne imbracam si ne comportam, mama ei fiind o femeie foarte eleganta.

In acelasi timp, a constientizat faptul ca, felul in care ne prezentam in fata celorlalti influenteaza atitudinea acestora fata de noi si, implicit, ca putem influenta atitudinea celorlalti prin felul in care ne prezentam, vestimentatia fiind la fel de importanta precum comunicarea verbala si non-verbala.

"Adevarata pasiune pentru tot ce tine de imbracaminte si imagine mi-am descoperit-o insa atunci cand am decis sa urmez cursurile de design vestimentar ale American International University din Londra”, isi aminteste Mihaela Berciu.

Dupa finalizarea studiilor a decis sa se intoarca in Romania, unde a inceput sa se ocupe de design interior. In acel moment simtea ca piata modei era la inceput, iar mirajul brand-urilor straine, mult prea puternic pentru ca o linie vestimentara autohtona sa aiba succesul pe care si l-ar fi dorit.

"Cand am considerat ca piata s-a maturizat am inceput sa colaborez ca stilist si apoi coordonator de imagine a colectiilor Irinei Schrotter si ale lui Razvan Ciobanu", adauga Mihaela Berciu.

In paralel a coordonat imaginea departamentului de stiri al postului de televiziune Antena 1, reusind astfel sa dea o directie si sa impuna un stil specific in materie de imbracaminte, care a devenit un etalon la acea vreme.

Totodata, intuind potentialul consultantei in imagine, a decis sa se specializeze in acest domeniu de nisa, asa ca a urmat cursurile de consultant de imagine ale London Image Institute si s-a inscris ca membru asociat al Association of Image Consultants International, devenind astfel singurul consultant din Romania membru al celei mai mari asociatii de consultanti de imagine din lume.

Foto: Alex Galmeanu

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri