5 / 6

Strategii de criza

Pentru a diminua efectele negative ale crizei, specialistii in domeniu intervievati de Wall-Street au luat o serie de masuri, care exclud insa alterarea calitatii produselor.

Astfel, Andrei Ichim declara ca cea mai buna strategie in aceasta perioada este reducerea cheltuielilor si a bugetul pentru publicitate, intrucat considera ca cei care au nevoie de amenajare in aceasta perioada cauta companiile specializate si nu ii poti convinge prin reclame sa isi decoreze casa.

Aceeasi metoda a fost aleasa si de Aura Allain la Casa Enrique, care a preferat sa canalizeze acest tip de cheltuieli pentru activitatile ce presupun contactul direct cu potentialii clienti. De asemenea, a recurs la preturi promotionale, cu 10 puncte procentuale mai mici decat cele de catalog si a continuat afacerile cu marje de profit mai reduse.

“In conditiile in care preturile la materii prime nu scad, iar noi dorim sa pastram calitatea produselor pe care le producem si le comercializam, eforturile se indreapta spre pastrarea costurilor si continuarea cu marje de profit mici”, completeaza Allain.

In plus, Ioana Tinca crede ca o masura de diferentiere pe piata in conditii de criza si, implicit, diminuarea efectelor negative, este reprezentata de oferirea de servicii personalizate, de consiliere in amenajarea, in functie de caracteristicile spatiilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri