1 / 3

Efectele crizei in industrie

La mai bine de un an de la instalarea crizei, Ovidiu Buta admite ca moda a fost unul dintre segmentele cel mai puternic lovite de contextul economic, iar principalul efect pe care l-a observat este schimbarea completa a felului in care cumparam astazi.

“S-a trecut de la compulsive shopping la no shopping. Opulenta a disparut (dar acesta nu este un lucru rau), iar marcile au trebuit sa se intrebe, cu seriozitate, cine sunt ele cu adevarat, care sunt punctele lor forte si care sunt cele slabe si sa reactioneze in consecinta”.

Ovidiu Buta sustine ca una dintre solutiile castigatoare in fata turbulentelor economice, care trebuie aplicata cat mai repede de catre toti jucatorii din piata, este adoptarea unei strategii definite pe termen scurt si definirea propriei identitati vizuale.

“Fiecare trebuie sa isi verifice cat mai atent cheltuielile si sa caute modalitati diferite de prezentare a colectiilor (expozitie, show room etc.). De asemenea, este esential sa se concentreze pe calitate, creatie si finisaje, deoarece clientul este mult mai atent cum isi cheltuieste banii”, adauga Ovidiu Buta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri