Conceptul CorteZARI

Conceptul CorteZARIConceptul CorteZARI se distinge prin propunerile sale de mobilier realizate din lemn masiv cu intarsii, fiind decorate manual, cu interpretari actuale reflectand contrastul dintre diverse influente. Ideea dominanta de confort exprimata prin esente de lemn pretios si stereotomii care amintesc de clasic ce contin cromatici sobre si elegante reproduce o atmosfera calda, dar in acelasi timp ispititoare pentru locuinta ideala.

„Nivelul produselor CorteZARI este unul mediu-inalt spre foarte inalt. Este foarte important designul, dar foarte multa valoare adaugata da o complexitate finisajelor - de la cele standard lacuite la finisaje in mai multe straturi, cu foita de aur si argint care se produc manual si necesita un timp mult mai lung de realizare. Procesul de fabricatie este unul extrem de minutios si traditia manufacturiera care se transmite impreuna cu inovatia tehnologica fac ca piesele sa fie toate adevarate bijuterii atent slefuite”, declara Loredana Preda, manager general Galeriile Noblesse.

Preturi

PreturiIn cazul masutelor a caror prelucrare este una standard, blatul de lemn finisat este inlocuit cu cel de sticla, astfel ca pretul obtinut de client este unul competitiv, pornind de la 600 euro.

Pretul la mesele inalte poate varia intre 2.000 si 6.000 euro, in functie de materiale, finisaje, folosindu-se o gama foarte variata de dimensiuni, materiale si finisaje.

Cele mai scumpe raman piesele masive ale dulapurilor, ale caror preturi variaza intre 5.000 si 8.000 euro.

Cui se adreseaza

Cui se adreseazaLoredana Preda declara ca produsele brandului CorteZARI se adreseaza celor care doresc un interior exclusivist, fie ca este vorba de stilul clasic autentic sau un clasic reinterpretat, cu influente moderne si accente glamour.

„Sunt, in general, clienti cu venituri medii-inalte, peste 3000 euro si cu studii superioare, care aprecieaza arta si amintirile traite in calatorii care le-au influentat cu siguranta gusturile”, adauga directorul general al Galeriilor Noblesse.

Investitie

InvestitiePana acum, investitia a reprezentat amenajarea spatiului si lansarea propriu-zisa a brand-ului, insa Loredana Preda subliniza faptul ca acesta este doar inceputul, iar suma investita nu se va opri aici.

„Trebuie luat in calcul faptul ca investitia in reprezentarea unui brand inseamna o campanie de promovare permanenta, sustinuta in diverse media, extinderea spatiului de prezentare a colectiilor in toate show room-urile Galeriilor Noblesse. Practic, vorbim de o investitie importanta pe care o faci pe termen lung, iar roadele le culegi mai tarziu”, completeaza directorul general Galeriile Noblesse.