1 / 4

Cum a aparut nevoia de gift carduri in turism?

Chiar daca unele agentii de turism au inceput sa ofere clientilor posibilitatea de a achizitiona vouchere de calatorie in urma cu trei ani sau abia cu cateva luni in urma, apropate toti jucatorii din piata au acum astfel de oferte.

“Nevoia a pornit de la clientii nostrii care solicitau produse turistice pe care doreau sa le ofere ca premii sau cadouri catre angajati, distribuitori sau parteneri. Produsul turistic inflexibil dat ca si premiu sau cadou, cum ar fi o vacanta de o saptamana in Mallorca de pe 5 pe 12 septembrie, nu era perceput intotdeauna ca un beneficiu total”, declara Sorin Vaduvoiu (foto), director executive Perfect Tour, care adauga si faptul ca, acelasi dificultati le intampinau clientii cand incercau sa cumpere o luna de miere pentru a da un cadou la o nunta si trebuiau sa faca investigatii cu privire la preferintele beneficiarului final.

De asemenea, el spune ca a lansat produsul "Gift Voucher" in anul 2007, iar conceptul a fost imprumutat de la marile magazine Macy's din Statele Unite.

Si Simona Veteleanu (foto jos), director general Travel Biz isi aminteste ca a inceput sa includa gift cardurile in oferta agentiei pe care o conduce acum mai bine de trei ani, la cererea unora dintre clientii corporate care doreau sa includa aceste vouchere in premiile diferitelor promotii sau concursuri pe care le organizau.

De asemenea, Madalina Pacuraru, managing partner Has Has Travel, spune ca aceste cadouri au aparut ca o alternativa la cadourile traditionale.

“In plus, este usor de achizitionat, flexibil ca valoare si economic din punct de vedere al timpului petrecut pentru alegerea cadoului potrivit”, adauga Pacuraru.

Marta Avram, preprezentant PR al Travel Studio declara ca voucherele de calatorie au fost introduse in oferta agentiei inca din 2006, de la deschidere, iar produsul se numeste Gift Voucher Travel Studio.

“Am decis introducerea acestui produs deoarece reprezinta o idee de cadou pe cat de inedita, pe atat de apreciata de oamenii cu diverse pasiuni, fie ca sunt concertele, experientele la volan sau in aer, spectacolele sau evenimentele sportive. Astfel am identificat oportunitatea de intrare si pe piata de cadouri, nu doar pe cea turistica”, declara Marta Avram.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri