1 / 6

Marius Pahomi - Vorbim despre o iesire tehnica din recesiune, nu despre sfarsitul crizei

Marius Pahomi, sef al agentiei de publicitate MEC, subliniaza exact ideea aceasta. “Vorbim despre o iesire «tehnica» din recesiune, nu despre sfarsitul crizei. Este un prim semn pozitiv insa nu cred ca vor exista efecte semnificative pe termen scurt”.

El spune ca este esentiala revenirea consumului pentru iesirea din criza. Fara o revenire a consumului, start-up-urile nu au cel mai bun context pentru a lua nastere. “Exceptie fac, desigur, acele idei de afaceri care se bazeaza tocmai pe nevoi specifice crizei – vezi cum au inflorit in ultima perioada site-uri de cupoane/discounturi”.

Cresterea consumului nu va avea loc peste noapte, Pahomi considerand ca oamenii nu vor fi influentati din cauza unui anunt al Institutului National de Statistica. “Trebuie sa simta pe pielea lor iesirea din criza pentru a-si schimba comportamentul de consum”.

Marimea investitiilor companiilor in publicitatea online va depinde de strategia de business a fiecarei entitati economice, in parte. “Cred ca majoritatea va actiona cu precautie, coreland nivelul investitiilor cu cel al consumului. Vor exista insa si companii care vor incerca sa valorifice acest context si vor investi puternic in promovare pentru a isi devansa competitia. E un efort mare insa cred ca pe termen mediu si lung aceste companii vor avea foarte mult de castigat”.

Antreprenorii intervievati de Wall-Street.ro au avut, in concluzie, opinii similare - criza economica nu s-a terminat, in ciuda anuntului INS de iesire din recesiune. Mai mult, acest anunt ar putea fi unul influentat de politica. Trimestrul doi va fi unul ce ar putea insa sa intareasca sentimentul de siguranta si, in 1-3 ani, economia online sa inceapa sa creasca accelerat.

Ce parere aveti de aceste lucruri?


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri