Unde mai e concurenta

Unde mai e concurentaIn Bucuresti numarul de licente de taxi este limitat de municipalitate. Cum ar veni, nu ai voie sa muncesti. Mai mult, concurenta este ingradita deoarece politica primariei este de a pastra Bucurestiul pentru taximetristii bucuresteni, noteaza Bogdan Glavan.

Asta e parodie de economie de piata. Si vorbeste de la sine despre interesul primariei pentru facilitarea cresterii locurilor de munca si scaderea preturilor. Zero.

Revista Travel Advisor dedicata profesionistilor din industria calatoriilor

Peisajul media din Romania sufera destul de mult din punctul de vedere al prezentei revistelor dedicate turismului si calatoriilor.

Acum multi ani citeam defuncta revista Clever Travel condusa pe vremea aceea de Razvan Marc. Odata cu criza, revista a disparut, noteaza Razvan Pascu.

Ceea ce inca mai avem este revista National Geographic Traveler, dar si aceasta apare atat de rar (de 4 ori pe an), incat de cele mai multe ori uiti despre existenta ei. Plus ca multe dintre articole sunt traduceri dupa editia din strainatate.

Inflatia sau economia, asta-i intrebarea

Inflatia sau economia, asta-i intrebareaPe 29 Martie banca centrala decide nivelul dobanzii de politica monetara.

Majoritatea analistilor considera ca banca centrala va reduce dobanda de la 5.5% la 5.25%. Asta ar insemna ca din Noimebrie 2011 si pana acum BNR ar fi redus dobanda de politica monetara cu 1% de la 6.25% la 5.25%.

Fara indoiala multi vor interpreta miscarea ca pe o dovada in plus ca banca centrala a relaxat politica monetara, scrie Florin Citu.

Cand e cel mai bun moment pentru a posta in retelele sociale

Cand e cel mai bun moment pentru a posta in retelele socialeCompania eResearch a inclus in cercetarea “Comunicarea dintre brand si consumator in social media“un capitol dedicat acestui subiect, relateaza Cristian Manafu.

Intervalul de accesare a retelelor sociale are doua varfuri de intensitati diferite: primul este segmentul orar 10.00-14.00, in care se intensifica utilizarea retelelor sociale, urmata de o scadere pana la orele 16.00.

Intervalul imediat urmator (16.00-19.00) este caracterizat de o crestere, pentru ca maximumul de audienta pentru retele sociale sa fie atins in intervalul 19.00-23.00.